امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۵۳:۰۳  آخرین بروزرسانی : دی ۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۲ | کد خبر : 50356
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تیم شهرداری بانه نماینده استان کردستان در لیگ برتر تنیس روی میز جوانان کشور، با شکست تیم پتروشیمی بندر امام توانست جایگاه خود را در لیگ برتر حفظ کند.   به گزارشپایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوروبه نقل ازخبرگزاری ایرنا، تیم شهرداری سنندج در این بازی که شب گذشته و در قالب هفته پنجم در ماهشهر…

    تیم شهرداری بانه نماینده استان کردستان در لیگ برتر تنیس روی میز جوانان کشور، با شکست تیم پتروشیمی بندر امام توانست جایگاه خود را در لیگ برتر حفظ کند.

     

    به گزارشپایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوروبه نقل ازخبرگزاری ایرنا، تیم شهرداری سنندج در این بازی که شب گذشته و در قالب هفته پنجم در ماهشهر برگزار شد توانست با نتیجه پنج بر دو تیم پتروشیمی بندر امام را شکست دهد.

     

    در این مسابقات پینگ پنگ بازان شهرداری بانه با ارائه یک بازی زیبا با نتیجه پنج بر دو حریف خود را مقتدرانه از پیش روی برداشتند و جایگاه خود را در مکان دوم جدول رده بندی تثبیت کردند.

     

    شهرداری بانه در هفته چهارم لیگ برتر نیز در حالی به دیدار تیم نفت این شهر رفته بود که میعاد لطفی و متین حیدری را در اختیار نداشت و با ترکیب ناقص به شکست پنج بر چهار در این مسابقه تن داده بود.

     

    در جدول رده بندی تیم خلیج پژم بندرعباس صدرنشین است و شهرداری بانه پس از این تیم در جایگاه دوم قرار دارد.

     

    در هفته ششم این مسابقات تیم شهرداری بانه در سنندج به مصاف تیم مناطق نفت خیز جنوب خواهد رفت.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تیم شهرداری بانه جایگاه دوم لیگ برتر تنیس روی میز کشور را حفظ کرد"
    تازه ترین اخبار