امروز: سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ | ۲۲:۰۹:۲۵  آخرین بروزرسانی : تیر ۲۲ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۰ | کد خبر : 504
    ارسال خبر چاپ خبر
  • پینگ پنگ کشور  بعد از سالیان متمادی وتحمل زحمتهای فراوان  کم کم داشت  سروسامان می گرفت  که گویا تیری از غیب آمد و همه چیز را تحت شعاع خود قرار داد.قصه چه بود و از کجا آغاز شد؟آیا واقعا  ماجرای اراک سبب اینهمه اتفاق و فراز و نشیب و هیاهو بود؟ گاهی اوقات در پاره ای…

    ttraket

    پینگ پنگ کشور  بعد از سالیان متمادی وتحمل زحمتهای فراوان  کم کم داشت  سروسامان می گرفت  که گویا تیری از غیب آمد و همه چیز را تحت شعاع خود قرار داد.قصه چه بود و از کجا آغاز شد؟آیا واقعا  ماجرای اراک سبب اینهمه اتفاق و فراز و نشیب و هیاهو بود؟ گاهی اوقات در پاره ای ازاتفاقات حتی خبرگان وکارشناسان هم دچار بهت و سردرگمی میشوند!برخی میگویندفدراسیون  و مسئولین آن مقصر اصلی این اتفاقات هستند و عده ای دیگر (مسئولین فدراسیون) طرف مقابل را متهم اصلی و آتش بیار معرکه میخوانند.
    در این بین کسانی هم وجود دارند که دقیقا نمیدانند چه کسی در این ماجراهای  بوجود آمده مقصر است وخلاصه در این گیر و دارهر کس حرف خودش را میزند و حق رابه خود منسوب و باطل را به دیگران  پیوند می دهد.آنچه مسلم است بعد از هر دعوا واختلاف و جنگی ؛آشتی و گذشت و صلحی نهفته است و هیچکس نمیتواند منکر این حقیقت باشد.
    خالصانه از تمامی طیفهای درگیر سوال میکنم که به نظر شما اگر در یک دعوا دونفر بزرگتر با هم   درگیرشوند آیا سزاوار و انصاف است  که فرزندان خردسال این دونفر جریمه یا محروم   گردند؟؟؟ این روزها بازیکنان نونهال و نوجوان وحتی جوان کشور چه در رده آقایان و چه خانمها که اصولا سررشته وخبری از  اصل ماجرا و درگیریها ندارند و فقط باید در صدد تمرین  و اردو و مسابقات باشند؛ تقصیری ندارند اگربخواهند  بدون دغدغه و خارج از  مشکلات بوجود آمده  در نهایت آسایش و آرامش  به ورزش خود ادامه دهند.
    واقعا گناه این قشر  که آینده سازان  و قهرمانان آتیه ساز ما هستند چیست؟چرا باید دراختلافات بوجود آمده  کار را به جایی برسانیم که حرمتها ؛پهلوان گریها ؛وحتی به زبان عامیانه و خودمانی لوطی گریها   کم رنگ گردد و کار به تهمت و افترا وبداخلاقیهای غیر قابل انتظار  تبدیل شود؟
    تاالان  بحثها و اختلافات  بر سر مدیریت ها ی فنی و اجرایی بوده نه چیز دیگری اما وقتی در کانون ارزشی ورزش ؛ارزشها مبدل به ضد ارزش شوند  فرزندان  پینگ پنگ باز ما باید به کجا پناه برند؟اگر این حرف و حدیثهای بی ربط و آلوده ادامه پیدا کند کدام خانواده حاضر است فرزند خردسال یا نوجوان و جوانش را  به امید سلامتی و پیشرفت به این رشته ورزشی  پاک و مظلوم  تقدیم کند؟چرا باید وضعیت پینگ پنگ کشور  آن هم در فصل بهاران پینگ پنگ که فصل نتیجه گیری و بهره برداری بهینه و مدال آوری است بیکباره مبدل به برگ ریزانی عمومی شود؟چه گناهی متوجه آنان است ؟بیاییم ریزشها را با تمام اتفاقاتی که بوجود آمده هرچه زودتر تبدیل به رویشهای بهاری کنیم چرا که وقت تنگ است و عمر بسیارکوتاه!
    سید منصور علوی
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "چرادراوج بهاران؛ پینگ پنگ ایران دچارخزان شد؟"

    نظرات برای این مطلب بسته شده است.


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    تازه ترین اخبار