امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۰۴:۳۵  آخرین بروزرسانی : دی ۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۲ | کد خبر : 50424
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: میعاد لطفی با روند فعلی و بازی‌های خوبی که انجام می‌دهد قطعا می‌تواند در آینده یکی از پدیده‌های این رشته شود.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،احمد جعفرپور در گفت‌ؤگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس روی…

     

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: میعاد لطفی با روند فعلی و بازی‌های خوبی که انجام می‌دهد قطعا می‌تواند در آینده یکی از پدیده‌های این رشته شود.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،احمد جعفرپور در گفت‌ؤگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز اظهار داشت: این رقابت‌ها با حضور ۱۴ بازیکن آغاز شد که در ادامه کار دو بازیکن به دلایل مختلف از حضور در رقابت‌ها انصراف دادند.

     

    نفرات حاضر بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشتند. نوشاد و نیما عالمیان در حد خود ظاهر شدند اما میعاد لطفی جوان آینده‌دار تنیس روی میز کشورمان فراتر از انتظار ظاهر شد. محمد فرقدانی و امین میرالماسی بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و راضی‌کننده بودند.

     

    وی ادامه داد: لطفی که تنها ۱۹ سال سن دارد با توجه به اینکه در مسابقات خارجی هم شرکت نکرده است، بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشت و در آینده اگر با همین روند ادامه دهد یکی از پدیده‌های تنیس روی میز خواهد بود. من به او گفته‌ام که تنها و تنها باید تمرین کند.

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز عنوان کرد: ۸ نفر از این تعداد که به تیم ملی دعوت خواهند شد و اردوی تیم ملی ۲۳ و ۲۴ دی ماه آغاز می‌شود.

     

    جعفرپور در خصوص مسابقات جام فجر و چگونگی حاضر شدن تیم ایران در این مسابقات گفت: قرار است دو تیم الف و ب به همراه تیم‌های ملی امید و جوانان در جام فجر حضور پیدا کنند. هدف ما شرکت تمامی بازیکنان ملی‌پوش در این رقابت‌ها است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جعفری پور: میعاد لطفی با روند فعلی یکی از پدیده‌های تنیس روی میز در آینده خواهد شد"
    1. نیکخواه-محمد گفت:

      با سلام و تبریک به میعاد بخاطر بازیهای خوبی که از خود در مسابقات نشان داده.و تبریک به مربی فهیم ایشان میثم زنگنه که میعاد هر چه در تنیس روی میز دارد ازایشان است .
      البته از مربی تیم ملی تنیس روی میز کشور نیز تشکر میکنم که ایشان به میعاد فرموده اند “که تنها و تنها باید تمرین کند”.!
      دسستت درد نکنه مربی تیم ملی خیلی زحمت کشیدی…
      در ضمن خوانندگان گرامی به عکس این صفحه اگر کمی دقت کنند نکته ای جالب خواهند دید که موبایل (آنهم NOKIA6300)جایگزین میکروفون شده و اثری از میکروفون برای ضبط صدا نیست.این مصاحبه معلوم نیست بین آقای جعفری پور و چه شخصیتی است .مصاحبه رسانه ای بوده یا نه یک مصاحبه دوستانه با یک طرفدار و علاقمند به تنیس روی میز .ولی به نظر با این ژستی که آقای مربی تیم ملی گرفته و دستها را در پشت قلاب کرده مصاحبه رسانه ای بوده که معمولاً چنین ژستهایی گرفته میشود .ولی نمیدانم چه رسانه ای که حتی یک میکروفون ساده هم نداشته.

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        جناب نیکخواه
        با سلام
        احتراما،این عکس را با جستجو در گوگل وبا نام آقای جعفری پور انتخاب کرده و در سایت قرار داده شده است.
        باتشکر

    2. نیکخواه-محمد گفت:

      تشکر از زحمات شما جناب آقای علوی .اجرکم عندالله.
      بحث بر سر این عکس که از چه مصاحبه ای بوده میباشد نه اینکه چرا این عکس در متن خبر شما گذاشته شده.و توجه بیشتر آقای سرمربی را می طلبد که با هر کسی و با هر امکانات مصاحبه کننده ای مصاحبه نفرمایند کلاس کار خودشان پایین خواهد آمد.


    تازه ترین اخبار