امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۲۲:۱۷  آخرین بروزرسانی : دی ۶ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۶ دی ۱۳۹۲ | کد خبر : 50477
    ارسال خبر چاپ خبر
  • امیدوارم از خدمت سربازی معاف شوم

     

     

    نفر اول تنیس روی میز ایران گفت: فکر کردن به رنکینگ تمرکزم را می‌گیرد و به همین دلیل دیگر به آن توجهی ندارم و کار خود را می‌کنم.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نوشاد عالمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد مسابقات انتخابی تیم ملی و کسب مقام نخست در این رقابت‌ها گفت: مسابقات خوبی بود و من هم همانند همیشه بودم. از عملکرد خودم راضی هستم. البته من برای بازی در تهران نیستم، اما وقتی تصمیمی گرفته می‌شود باید به آن احترام بگذاریم.

     

    وی در خصوص تمریتاتش گفت: در حال حاضر با نیما در بابل تمرین می‌کنیم و مشکلی نداریم. ظاهرا قرار است ۲۰ روز دیگر اردوی تیم ملی برگزار شود.

     

    نفر اول تنیس روی میز ایران، در خصوص افت رنکینگش در رده بندی جهانی عنوان کرد: رنکینگ دیگر برایم مهم نیست و به آن فکر نمی‌کنم. اگر بخواهم تمرکزم را روی این موضوع بگذارم که هر ماه رنکینگش کجا خواهد بود، دچار مشکل می‌شوم. سعی می کنم کار خودم را انجام دهم.

     

    عالمیان در خصوص اینکه مشکل خدمت سربازی‌اش به کجا رسید، گفت: پدرم و خودم دنبال این موضوع هستیم. من به دنبال این هستم که معاف شوم.

     

    وی در پاسخ به این سوال که به نظر این کار نشدنی است و چرا سرباز قهرمان نمی‌شوی گفت: تمام تلاشم را می‌کنم که معاف شوم. برای سرباز قهرمان شدن هم مشکلی ندارم و در حال انجام دادن کارها هستم.

     

    نماینده ایران در المپیک ۲۰۱۲ لندن در خصوص حضورش در پتروشیمی گفت: پیش از این برای این تیم بازی کرده بودم و با پیشنهادی که داشتم با آنها قرارداد بستم.

     

    نوشاد عالمیان در خصوص اینکه فکر نمی‌کنی با نرفتن به لیگ های اروپایی زمان را برای پیشرفت از دست می‌دهی، گفت: فکر نمی‌کنم این طور باشد. من هنوز جوان هستم و فرصت دارم. به احتمال زیاد سال آینده این کار را انجام می‌دهم. از بوندس لیگا امسال هم پیشنهاد داشتم، اما نشد.

     

    به گزارش فارس، نوشاد عالمیان چهارشنبه شب در مسابقات انتخابی تیم ملی در ۱۳ دور بدون شکست به مقام نخست دست یافت و برادرش نیما در رده دوم قرار گرفت.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عالمیان: دیگر به رنکینگ جهانی فکر نمی‌کنم/ سال آینده به بوندس لیگا می‌روم"
    تازه ترین اخبار