امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۲۸:۲۱  آخرین بروزرسانی : دی ۶ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۶ دی ۱۳۹۲ | کد خبر : 50479
    ارسال خبر چاپ خبر
  • محمد زارع پور خبر پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور مبنی برعدم صدور حکم سرمربیگری برای مربی بزرگسالان را تایید کرد! به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مدیر این سایت باانتشار خبری مبنی عدم صدور حکم سرمربیگری برای مربی بزرگسالان را در سایت منتشر نمود و منبع ان را منابع موثق در وزارت ورزش و جوانان…

    محمد زارع پور خبر پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور مبنی برعدم صدور حکم سرمربیگری برای مربی بزرگسالان را تایید کرد!

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مدیر این سایت باانتشار خبری مبنی عدم صدور حکم سرمربیگری برای مربی بزرگسالان را در سایت منتشر نمود و منبع ان را منابع موثق در وزارت ورزش و جوانان اعلام نمود.

    در همین ارتباط یکی از رسانه ها با محمد زارع پور مصاحبه ای را انجام داده که در این مصاحبه رئیس فدراسیون بصراحت از عدم صدور حکم سرمربیگری مربی تیم بزرگسالان نام برده  و ان را تایید نموده است!

    ابراهیم علیدخت ۲۰ مهرماه از فدراسیون استعفا داد و خیلی فوری احمد جعفری پور بعنوان جایگزین ایشان از سی محمد زارع پور انتخاب گردید!این در حالی است که از زمان روی کار آمدن احمد جعفری پور بیش از دو ماه گذشته است وعدم صدور حکم سرمربیگری در این مدت نسبتا طولانی شائبه هایی را نزد افکار عمومی بوجود آورده است.

    همچنین محمد زارع پور در این مصاحبه باردیگر از مدال آوری در رقابتهای آسیایی و جهانی سخن گفته که در نوع خودبسیار جالب توجه می باشد.

    در جای دیگری از مصاحبه رئیس فدراسیون از جایگزینی میرصادقی بجای احتشام زاده سخن به میان آمده که به نظر می رسد این جایگزینی بعد از مطلب فکاهی میرصادقی در باره عصر طلایی نامیدن تنیسروی میز اتفاق افتاده واز همه مهمتر هنوز معلوم نشده که چرا و به چه دلیل حکم مدیر فنی شدن جناب میرصادقی برای بانوان هرگز وهرگز تایید نشد!

    آقای زارع پور در جای دیگری از افرادی نام برده که استعفا داده اماهنوز بر سر کار هستند که بصورت خاص از آقای صباغیان نام برده که مطمئنا این حرف و اصولا استعفا و توام با آن برگشت ایشان به فدراسیون با توجه به انتقادات شدیدی که برای ما ارسال شده و هرگز منتشر نگردید و نظر سنجی از افکار عمومی در این ارتباط ،برای آقای صباغیان گران تمام شده ووجهه مثبتی نداشته است!

    هرچند این گفته زارع پور به شخصی که او را در طی دوسال برای گرفتن سهم وپست وپول باشگاهی بصورت کامل استحاله نمود و با چالش اساسی روبرو کرد می باشد.

    همچنین آقای زارع پور از عضویت آقای جعفری پور در کمته فنی سخن گفته که خود آقای جعفری پور در این باره وطی مصاحبه رسمی انجام شده اذعان داشته که ایشان عضو کمیته فنی نیست!هرچند آقای جعفری پور طی یک مصاحبه کاملا منطقی دیگر وبرخلاف گفته های رئیس فدراسیون در ارتباط با مدال آوری در مسابقات پیش رو قاطعانه این اظهارات را رد کرد و امکان چنین چیزی را غیر ممکن دانست!

    در هر صورت با توجه به گفته هاوتاکید رئیس فدراسیون مبنی برمدال آوری پینگ پنگ کشور در مسابقات آسیایی و جهانی پیش رو از یک سو و از دیگر سو اعتقاد نداشتن کارشناسان و پینگ پنگیهای کشور از جمله احمد جعفری پور بر این گفته ها که البته اعتقاد تمام کارشناسان و صاحب نظران نیز می باشد ،آینده تنیس روی میز کشور به کجا خواهد رسید؟؟؟

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تایید خبر پایگاه تخصصی از سوی رئیس فدراسیون!"
    1. محمدزاده گفت:

      حکم سرمربیگری آقای جعفری پور قبل ازسفر تیم به مسابقات لهستان به هیئت استان فکس شده ودرهیئت موجوداست

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        آقای محمد زاده
        با سلام
        احتراما،حکم باید با تایید وزارت ورزش و جوانان باشد نه معرفی نامه فدراسیون!لطفا در صورت امکان این حکم را ارسال فرمایید
        باتشکر


    تازه ترین اخبار