امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۴۰:۲۹  آخرین بروزرسانی : دی ۷ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۷ دی ۱۳۹۲ | کد خبر : 50526
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تیم شهرداری بانه در دور پنجم مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز با پیروزی پنج بر سه بر تیم مناطق نفت خیز جنوب، رتبه دوم خود در جدول لیگ برتر را تثبیت کرد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرنگار ایرنا، تیم شهرداری بانه که امروز جمعه در خانه پینگ…

    تیم شهرداری بانه در دور پنجم مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز با پیروزی پنج بر سه بر تیم مناطق نفت خیز جنوب، رتبه دوم خود در جدول لیگ برتر را تثبیت کرد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرنگار ایرنا، تیم شهرداری بانه که امروز جمعه در خانه پینگ پنگ سنندج میزبان تیم مناطق نفت خیز جنوب توانست به این پیروزی دست پیدا کند.

     

    دبیر هیات پینگ پنگ کردستان در رابطه با این بازی گفت: متین لطف الله نسبی، میعاد طفی، متین حیدری، پارسا جنتی و امید ملارجبی بازیکنان تیم شهرداری بانه را تشکیل می دادند.

     

    عباد زینبی افزود: سرمربی تیم شهرداری بانه نیز بر عهده جمیل لطف الله نسبی است و زاهد شلانی نیز سرپرستی تیم و باشگاه را برعهده دارد.

     

    وی با اشاره اینکه تا کنون ۴۰۰ میلیون ریال از سوی سرپرست تیم برای تیم هزینه شده است، گفت: امیدواریم شهرداری هرچه زودتر به تعهدات خود در رابطه با تیم عمل کند.

     

    مرحله نهایی این مسابقات با حضور چهار تیم برتر جدول رده بندی در حالی در برگزار می شود که تیم نخست با تیم چهارم رو به رو می شود و تیم های دوم و سوم نیز دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی را برگزار می کنند.

     

    مرحله نیمه نهایی به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و دو تیم برنده راهی فینال مسابقات می شوند و دو تیم بازنده نیز در دیدار رده بندی به مصاف یکدیگر می روند.

     

    در هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر تنیس روی میز جوانان امید کشور، تیم شهرداری بانه استراحت دارد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "شهرداری بانه رتبه دوم خود را در لیگ برتر باشگاه های کشور تثبیت کرد"
    تازه ترین اخبار