امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۴۱:۲۰  آخرین بروزرسانی : دی ۷ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۷ دی ۱۳۹۲ | کد خبر : 50535
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در حاشیه این مسابقات سرپرست تیم شهرداری بانه که همزمان رئیس هیئت تنیس روی میز این شهرستان نیز به شمار می‌رود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از عدم تحقق وعده‌های شهرداری برای حمایت از این تیم انتقاد کرد.   محمدظاهر شلانی با بیان اینکه قرار بود شهرداری بانه حامی مالی این تیم در رقابت‌های لیگ…

    در حاشیه این مسابقات سرپرست تیم شهرداری بانه که همزمان رئیس هیئت تنیس روی میز این شهرستان نیز به شمار می‌رود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از عدم تحقق وعده‌های شهرداری برای حمایت از این تیم انتقاد کرد.

     

    محمدظاهر شلانی با بیان اینکه قرار بود شهرداری بانه حامی مالی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر کشور باشد، گفت: تا امروز حتی یک ریال نیز از این تیم حمایت نشده است.

     

    وی با بیان اینکه از روز نخست بازی‌ها تا امروز در حدود ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان برای این تیم به صورت شخصی هزینه کرده است گفت: حمایت شهرداری از این تیم مصوبه شورای دوم، سوم و حتی چهارم شورای شهر بانه بوده است.

     

    سرپرست تیم شهرداری بانه اظهار کرد: قرار بود ساختمانی متعلق به شهرداری این شهر به بانک اجاره داده شود و از محل اجاره ۱۶ میلیونی آن هزینه تیم‌های ورزشی تأمین شود، اما تاکنون خبری از پرداخت این مبلغ به ورزش تنیس روی میز بانه نیست.

     

    شلانی تصریح کرد: مطابق آخرین وعده‌ای که به ما داده شده است قرار است روز شنبه و یا یکشنبه هفته آینده بودجه به تیم تزریق شود و ما نیز تا پرداخت این مبلغ منتظر می‌مانیم.

     

    وی در پایان گفت: شهرستان بانه با برخورداری از ورزشکارانی با ظرفیت بالا توان درخشش بیشتر در رشته‌های ورزشی مختلف، به ویژه پینگ‌پنگ را دارد که این مسئله نیازمند حمایت عینی و ملموس مسئولان است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "وعده های مالی عمل نشده شهرداری بانه!"
    تازه ترین اخبار