امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۳۷:۴۱  آخرین بروزرسانی : دی ۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ | کد خبر : 50558
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان گفت: حضور در سه پروتور جهانی را در دستورکار قرار داده‌ایم و در صورت موافق بودن شرایط شرکت خواهیم کرد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،احمد جعفری‌پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طبق برنامه‌های ما تیم ملی شرکت در سه پروتور قطر، مراکش…

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان گفت: حضور در سه پروتور جهانی را در دستورکار قرار داده‌ایم و در صورت موافق بودن شرایط شرکت خواهیم کرد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،احمد جعفری‌پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طبق برنامه‌های ما تیم ملی شرکت در سه پروتور قطر، مراکش و آلمان را در پیش خواهد داشت که برنامه‌های آن به شورای برون‌مرزی داده شده و در صورت موافقت آنها در این پیکارها شرکت خواهیم کرد.

     

    وی در خصوص اردوهای تیم ملی نیز گفت: اردوهای تیم ملی طبق برنامه ماهی یکبار در داخل کشور برگزار می‌شود. این ماه نیز اردو خواهیم داشت ضمن اینکه در اردوهای برون‌مرزی هم در دستور کار ما است.

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان درباره نفرات دعوت شده به اردو بیان کرد: علاوه بر هشت نفری که از مسابقات انتخابی تیم ملی گزینش شده‌اند احتمال دارد که دو نفر دیگر از نفرات پایین‌تر دعوت شوند.

     

    وی با اشاره به برگزاری مسابقات دسته برتر در این باره گفت: پیکارهای امسال دسته برتر با کیفیت بسیار خوبی برگزار شد و درخشش جوانها مثل رویین‌تن و عمرانی از نکات قابل توجه این مسابقات بود، البته از نظر من میعاد لطفی با وجود باختهایی که به دست آورد پدیده این دوره از رقابت‌ها به شمار می‌رود.

     

    جعفری‌پور در خصوص اینکه آیا دارد لطفی را هم به اردو دعوت کند، اذعان داشت: امکان همه‌چیز وجود دارد، هر چند علاوه بر نظر من، نظر اعضای کمیته فنی هم اهمیت دارد و آنها هم باید حضور یک بازیکن را تشخیص دهند.

     

    لازم به ذکر است، پروتور جهانی تنیس روی میز قطر ۲۹ بهمن تا ۴ اسفند برگزار می‌شود.

    پروتور جهانی مراکش از تاریخ ۲۹ اسفند تا سوم فروردین خواهد بود. ضمن اینکه پروتور جهانی آلمان هم از ۵ تا ۹ فروردین‌ماه برپا خواهد شد.

     

    حضور در کمپ بین المللی چین هم در صورت گرفتن تأیید شورای برون مرزی ۲۴ فروردین تا ۶ اردیبهشت برگزار می‌شود.

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جعفری پور: حضور در سه پروتور جهانی را در دستورکار قرار دادیم"
    تازه ترین اخبار