امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۱۲:۴۳  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۱ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ | کد خبر : 50581
    ارسال خبر چاپ خبر
  • برگزاری مسابقات دسته برتر بزرگسالان با حاشیه های جالبی همراه بود که شنیدن آن برای افکار عمومی خالی از لطف نخواهد بود. یکی از اعضای فدراسیون تنیس روی میز که در طی سالهای گذشته شدیدترین انتقادات را برعلیه محمد زارع پور داشته است و بعد از توبه واحتمالا اقرار به اشتباهات خود در قبال زارع…

    untitled

    برگزاری مسابقات دسته برتر بزرگسالان با حاشیه های جالبی همراه بود که شنیدن آن برای افکار عمومی خالی از لطف نخواهد بود.

    یکی از اعضای فدراسیون تنیس روی میز که در طی سالهای گذشته شدیدترین انتقادات را برعلیه محمد زارع پور داشته است و بعد از توبه واحتمالا اقرار به اشتباهات خود در قبال زارع پور در یکی از منصبهای غیر مرتبط آن هم بدون داشتن هیچ سابقه ای در امر مربیگری!قرار گرفته است.!

    در زمان برگزاری مسابقات دسته برتر بدلیل( عدم اشتغال) در آنجا حضور داشته ومتاسفانه طی یک اقدام غیر قانونی در یک بازی حساس مبادرت به کوچ کردن یکی از بازیکنان که روبروی مهران احدی قرار گرفته بود می نماید!

    بعد از اینکه مهران احدی این بازی را به حریف واگذار می کند شروع به اعتراض قانونی در این ارتباط کرده که متاسفانه مسئول برگزاری مسابقات در این باره هیچ اقدامی نمی نماید.

    یکی از نکات جالب و قابل توجه این بوده که وقتی مهران احدی در این باره شروع به اعتراض می نماید، این وابسته و حقوق بگیر آقای زارع پور که هیچ سابقه ای در امر مربیگری خصوصا بازیکن سازی نداشته به مهران احدی عنوان میکند که اگر از اول کوچ میکردم که این بازی با نتیجه سه بر صفر تمام شده بود!!!

    واقعا طبق کدام قانون، وابسته فدراسیون در مسابقاتی که متولی آن خود فدراسیون می باشد به خود حق داده تا بازیکنی را کوچ نماید؟؟مگر این رقابتها مسابقات باشگاهی بوده که این کار غیر قانونی صورت گرفته است؟

    پیشنهاد می گردد که رسانه ها و صاحب نظران از این وابسته فدراسیون سوال کنند که : آقای فدراسیون نشین لطفا فقط یک نفر بله فقط یک نفر از بازیکنان خود را برای افکار عمومی نام ببرید !در این ارتباط حتی اگر بازیکنی در حد شهرستان یا دهستان هم وجود داشته باشد کفایت میکند!حالا بحث مدرک تحصیلی وچگونگی دریافت آن فعلا مورد بحث ما نیست!

    به نظر می رسد که در این فدراسیون هرکس زودتر از محمد زارع پور به فدراسیون رسید ادعای پادشاهی کرده و میکند!علی الخصوص اینکه همه خبر دارند که چه کسانی در پشت سر، آن هم به جفا و در نهایت ناجوانمردی خصوصا در این زمان زیرآب جناب رئیس را می زنند!

    یادآوری میگردد که تعریف مربیگری یعنی بازیکن سازی نه چیز دیگری!لذا مربیگری به گرفتن عکس با بازیکنان مطرح  نبوده ونباید جمع آوری بازیکنان طراز اول کشور را با پول مناطق محروم ومظلوم آن هم با لابی گری بجز دلالی گری دانست!

     همانگونه که قبلا اعلام کرده بودیم وقت آن رسیده تا کم کم تمرکز را از فدراسیون برداشته و مسببین اصلی را مورد توجه خاص قرار دهیم.

    بزودی منتظر اخبار بسیار شنیدنی در این ارتباط باشید.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "فدراسیون تنیس روی میز؛یک اقلیم و چند پادشاه!"
    تازه ترین اخبار