امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۳۰:۳۶  آخرین بروزرسانی : دی ۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۲ | کد خبر : 50592
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سازمان بسیج ورزشکاران به مناسبت یوم ا… ۹ دی و گرامیداشت این روز بزرگ بیانیه‌ای صادر کرد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران، با فرارسیدن یوم ا… ۹ دی و سالگرد قیام مردمی ملت غیور ایران در دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، سازمان بسیج…

    سازمان بسیج ورزشکاران به مناسبت یوم ا… ۹ دی و گرامیداشت این روز بزرگ بیانیه‌ای صادر کرد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران، با فرارسیدن یوم ا… ۹ دی و سالگرد قیام مردمی ملت غیور ایران در دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، سازمان بسیج ورزشکاران با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت این روز، آمادگی خود را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اعلام کرد. متن کامل این بیانیه در ادامه آمده است:

    «روزهای تقویم یکی پس از دیگری ورق خورد تا دوباره ۹ دی نمایان شد. روزی که برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان ملت عاشورایی ایران رقم زد. روزی که مردم بابصیرت و ولایت‌مدار ایران اسلامی در دفاع از آرمان‌های حسینی نظام اسلامی و رهبر عزیزشان بپا خاستند تا بار دیگر دشمنان داخلی و خارجی را سر جای خود بنشانند.

    اکنون چهار سال از یوم ا… ۹ دی سال ۸۸ می‌گذرد، روزی که شرارت و خیانت فتنه‌گران با سد بیداری و هوشیاری ملت بابصیرت و غیور ایران زمین و با درایت رهبری هوشیار و تیزبین حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) برخورد کرد و رسوایی ابدی برای آنان به ارمغان آورد، و در این مدت استکبار جهانی نه تنها هیچ‌گونه توفیقی در سرنگونی نظام عاشورایی ایران نداشته است، بلکه امروز شاهد بیداری اسلامی در منطقه هستیم که الگوی آنها انقلاب اسلامی است و هدف والای امام راحل (ره) در صدور انقلاب به خارج از کشور رنگ تحقق پذیرفته است.

    بسیج ورزشکاران نیز در این روز بزرگ به نمایندگی از تمام جامعه ورزش، ضمن گرامی داشتن یوم ا… ۹ دی، اعلام می‌دارد با تمام وجود در راه دفاع از انقلاب اسلامی و امام عزیزمان تلاش خواهیم کرد و با بصیرت‌افزایی در جامعه ورزش، چشم امید دشمنان ایران اسلامی را کور خواهیم کرد.»

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بیانیه سازمان بسیج ورزشکاران به مناسبت بزرگداشت یوم ا… ۹ دی"
    تازه ترین اخبار