امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۳۹:۳۹  آخرین بروزرسانی : دی ۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۲ | کد خبر : 50601
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دوسلدورف قهرمان باشگاههای تنیس روی میز آلمان شد. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، با پایان یافتن مسابقات باشگاه های آلمان تیم دوسلدورف با غلبه بر سایر حریفان برسکوی قهرمانی ایستاد. این تیم موفق شد با درخشش بازیکنان خود از جمله تیمو بول با غلبه برتیم فولداقهرمانی این دوره از مسابقات را…

    دوسلدورف قهرمان باشگاههای تنیس روی میز آلمان شد.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، با پایان یافتن مسابقات باشگاه های آلمان تیم دوسلدورف با غلبه بر سایر حریفان برسکوی قهرمانی ایستاد.

    این تیم موفق شد با درخشش بازیکنان خود از جمله تیمو بول با غلبه برتیم فولداقهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود نماید.

    در بازی اول پاتریک بوآم برابر وانگ شی قرار رگفت و با نتیجه نزدیک ۳بر۲ شکست خورد.بازی دوم بین تیمو بول و پاتریک فرازیسکا برگزار شد که این بول با تجریه بود که موفق شد با نتیجه ۳برصفر از سد این بازیکن عبور کند تا هردوتیم در عدد یک برابر باشند.بازی سوم بین کمال آچانتا وفیلوس روون برگزار گردید که این بازی نیز با نتیجه ۳بر۱ بسود بازیکن هندی باشگاه دوسلدورف به پایان رسید.در نهایت آخرین بازی بین تیمو بول و وانگ برگزار گردید که تیمو بول موفق شد با نتیجه ۳بر۱ از سد این بازیکن گذشت وبا این پیروزی قهرمان باشگاه های آلمان شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دوسلدورف قهرمان باشگاههای تنیس روی میز آلمان شد"
    تازه ترین اخبار