امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۱۷:۲۴  آخرین بروزرسانی : دی ۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۲ | کد خبر : 50633
    ارسال خبر چاپ خبر
  • درخشش پدیده سال ۹۱ پینگ پنگ ایران در سال ۹۲

    Untitled1

    محمد علی رویین تن در جمع ۴ پینگ پنگ باز برتر بزرگسالان کشور!

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور  ٬ رقابتهای دسته برتر تنیس روی میز بزرگسالان کشور باحضور چهارده بازیکن برتر بزرگسالان ایران طی روزهای ۳ و ۴ بهمن در تهران برگزار گردید.

    در این رقابتها نوشادنوشادعالمیان ٬ نیما عالمیان و عمرانی از مازندران ٬ مهران احدی ٬ واحد مالمیری میرالماسی و لطفی از تهران ٬ محمدرضااخلاق پسند و احمدی فر از گیلان ٬ افشین نوروزی از خوزستان ٬ طاهرخانی از قزوین ٬ لطف لله نسبی از کردستان ٬فرقدانی از اصفهان به همراه محمد علی روئین تن از فارس بصورت دوره ای با یکدیگر به رقابت پرداختند.

    در این رقابتها که با حضور تمام بازیکنان برتر کشور برگزار شد شاهد درخشش محمد علی رویین تن نماینده شایسته و پرقدرت استان فارس در این رقابتها بودیم. رویین تن با غلبه بر بسیاری از بازیکنان با تجربه و ملی پوش بزرگسالان کشور توانست بهترین عنوان استان فارس در رقابتهای دسته برتر بزرگسالان کشور را با حضور تمامی بزرگان این رشته رقم زده و در جایگاه چهارم این رقابتها بایستد. محمد علی رویین تن بازیکن خوش تکنیک و آینده دار تیم ملی کشورمان و پر افتخار ترین بازیکن استان فارس در حال حاضر ۱۹ ساله و متولد سال ۱۳۷۳ بوده و با توجه به شرایط سنی بسیار مناسب او و درصورت فراهم شدن حضور او در مسابقات برون مرزی و کمپ های بین المللی این توانایی را دارد که یکی از ارکان اصلی تیم ملی بزرگسالان ایران در آینده ای نزدیک گردد. محمد علی رویین تن علاوه بر حضور موفقیت آمیز در تیمهای ملی نوجوانان و جوانان ایران ٬ امسال و سال گذشته موفق به کسب دو عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی امید های ایران نیز شده بود حالا بدنبال موفقیتهای بیشتر در رده بزرگسالان است که باتلاشهای بی وفقه خود نشان داده که میتواند یکی از برترین های تیم ملی بزرگسالان باشد.

    در پایان مسابقات دسته برتر بزرگسالان که حکم انتخابی تیم ملی را نیز داشت نوشاد عالمیان بدون باخت و کسب ۲۴ امتیاز قهرمان این رقابتها شد. نیما عالمیان با ۲۳ امتیاز در رده دوم ایستاد و پوریا عمرانی با ۲۰ امتیاز سوم شد. محمد علی رویین تن نیز با کسب ۱۹ امتیاز توانست در جایگاه چهارمی این رقابتها بایستد تا یکی از اعضای اصلی تیم ملی ایران در رقابتهای بین المللی پیش رو باشد. همچنین محمد فرقدانی ٬ محمدرضا اخلاق پسند ٬ مهران احدی و امین میرالماسی موفق به کسب رتبه های پنجم تا هشتم گردیده و در دسته برتر کشور باقی ماندند.

    untitled

    محمد علی رویین تن که توسط کارشناسان این رشته لقب پدیده سال پینگ پنگ ایران درسال ۹۱ را یدک میکشد در گفتگویی کوتاه با روابط عمومی استان فارس ضمن تشکر از حمایتهای مهدی ترابی رییس هیات استان فارس عنوان کرد که برای حضور و درخشش در رویدادهای بین المللی کاملا آماده است تا در تیم ملی بزرگسالان خودش را نشان دهد. مهدی ترابی رییس هیات تنیس روی میز استان فارس در گفتگو با روابط عمومی استان فارس بیان داشت که با توچه به کسب عناوین درخشان رویین تن در سال ۹۲ و بخصوص حضور در جمع ۴ بازیکن برتر بزرگسالان ایران که جزو عناوین بسیار درخشان استان فارس نیز محسوب میگردد این هیات در نظر دارد تا جایزه ای ارزنده و همچنین برنامه ای ویژه در جهت تقدیر از این بازیکن انجام دهد که بزودی از طریق سایت هیات تنیس روی میز استان فارس اعلام خواهد شد. مهدی ترابی رییس هیات تنیس روی میز استان فارس همچنین ضمن درخشان خواندن نتایج استان فارس در سال جاری و سال گذشته عنوان داشت که حضور رویین تن در این جایگاه باعث شادی اهالی تنیس روی میز فارس شده و با همدلی جامعه تنیس روی میز فارس بدنبال موفقیتهای بیشتری خواهیم بود که امیدواریم فدراسیون تنیس روی میز و اداره کل ورزش و جوانان از ورزشکاران موفق این رشته حمایت بیشتری نمایند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "محمد علی رویین تن در جمع ۴ پینگ پنگ باز برتر بزرگسالان کشور"
    تازه ترین اخبار