امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۱۳:۱۶  آخرین بروزرسانی : دی ۱۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۲ | کد خبر : 50639
    ارسال خبر چاپ خبر
  • محمد جواهری مدیر کل ورزش وجوانان استان اصفهان در آستانه تغییر قرار دارد! به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از منابع موثق در وزارت ورزش و جوانان بزودی محمد جواهری تغغیر خواهد کرد و احتمالا حکم سرپرستی غلامرضا مصدقیان بعنوان جایگزین در ساعات آینده صادرخواهد شد. مخالفت برخی از نمایندگان اصفهان وهمچنین…

    محمد جواهری مدیر کل ورزش وجوانان استان اصفهان در آستانه تغییر قرار دارد!

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از منابع موثق در وزارت ورزش و جوانان بزودی محمد جواهری تغغیر خواهد کرد و احتمالا حکم سرپرستی غلامرضا مصدقیان بعنوان جایگزین در ساعات آینده صادرخواهد شد.

    مخالفت برخی از نمایندگان اصفهان وهمچنین نماینده مبارکه باحضور جواهری از دلایل تغییر وی گزارش شده است.

    مدیرکل پیشین ورزش و جوانان استان اصفهان پس از کنار رفتن از این سمت گفت: مخالفت برخی از نمایندگان استان اصفهان با من به این دلیل بود که با آن‌ها همراه نبودم.

     

    محمدرضا محمدجواهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، اظهار کرد: حکم سرپرستی غلامرضا مصدقیان هنوز امضا نشده و در انتظار تأیید نهایی است، شرایط کنونی به گونه‌ای است که خودم صلاح دیدم دیگر در اصفهان نباشم.

    محمدجواهری افزود: البته من هم نخواهم ماند، چرا که شخصا به دلیل مشکلات همسرم نخواستم که در اصفهان به کار خود ادامه دهم، البته اگر برخی از دوستان می‌خواهند من در اصفهان به کار خود ادامه دهم، جمع شوند و بگویند که خواهان بازگشت من هستند.

    وی در خصوص مخالفت‌های برخی از نمایندگان استان اصفهان نیز گفت: حسن کامران و همسرش نیره اخوان برای حضور من در اصفهان مخالف بودند، به تازگی هم علی ایرانپور نماینده مبارکه به آن‌ها پیوسته است، دلیل مخالفت این نمایندگان، این بوده که من با آن‌ها همراه نبودم.

    وی اضافه کرد: من از لحاظ شغلی، سمت مناسبی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور دارم، همچنین دو فرزندم را در تهران ثبت‌نام کردم و مجددا به اصفهان نخواهم آورد چرا که دو هوایی خواهند شد.

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مدیر کل ورزش وجوانان اصفهان درآستانه تغییر فوری!(به روز رسانی شده)"
    تازه ترین اخبار