امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۲۲:۰۹  آخرین بروزرسانی : دی ۱۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۲ | کد خبر : 50642
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان کرمانشاه گفت: مسابقات رنکینگ تنیس روی میز جوانان کرمانشاه با شرکت ۱۲ ورزشکار از شهرستان‌های جوانرود، کنگاور و کرمانشاه برگزار شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،شهاب مژگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: مسابقات رنکینگ تنیس روی میز جوانان کرمانشاه با شرکت ۱۲…

     

     

    رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان کرمانشاه گفت: مسابقات رنکینگ تنیس روی میز جوانان کرمانشاه با شرکت ۱۲ ورزشکار از شهرستان‌های جوانرود، کنگاور و کرمانشاه برگزار شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،شهاب مژگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: مسابقات رنکینگ تنیس روی میز جوانان کرمانشاه با شرکت ۱۲ ورزشکار از شهرستان‌های جوانرود، کنگاور و کرمانشاه برگزار شد.

     

    وی تصریح کرد: این مسابقات در سالن تنیس روی مجموعه ورزشی شهید اشرفی‌اصفهانی کرمانشاه به‌ صورت دوره‌ای صورت گرفت و نفرات برتر پس از انجام ۶۶ بازی مشخص شدند.

     

    به گفته رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان کرمانشاه، در این دوره از مسابقات عرفان رمضانی از جوانرود، شهاب‌الدین کریم‌سیما و امیرحسین کنعانی از کرمانشاه به‌ ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به‌ خود اختصاص دادند.

     

    مژگانی خاطرنشان کرد: محمدطاها ودودیان، حسین نوری، محمدحسن پذیرا، مبین محمدی، امیررضا محمدی و سینا خالدی ورزشکارانی بودند که مقام‌های چهارم تا هشتم این مسابقات را کسب کردند.

     

    این مسئول با بیان اینکه سینا خالدی از کرمانشاه مقام نهم این مسابقات را به ‌دست آورد، گفت: عرفان خزایی از کنگاور و سهیل محمدی از جوانرود به ‌ترتیب حائز رتبه‌های دهم و یازدهم شده و مقام دوازدهم مسابقات به امیرحسین جامه‌بزرگ از کرمانشاه تعلق گرفت.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برگزاری مسابقات رنکینگ جوانان در کرمانشاه"
    1. عبدالله مظفری گفت:

      باسلام
      ابتدا به آقای عرفان رمضانی بخاطر کسب مقام اول تبریک گفته و آرزوی موفقیت بیشتر رو واسه ایشان و هییت جوانرود دارم
      ضمنا باید به عرض عموم برسانم که اینجانب به عنوان رییس هییت شهرستان روانسر از چنین مسابقه ای بی خبر بوده و اگه نامه ای هم از طرف هییت استان کرمانشاه به اداره ورزش و جوانان شهرستان روانسر ارسال شده باشد هیچگونه نامه ای به اعضای هییت شهرستان روانسر و اینجانب به عنوان رییس هییت شهرستان نرسیده و همچنین رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان روانسر سالن اصلی هییت را که تعداد زیادی علاقمند به این رشته که در آن تمرین میکردند را تخریب و به سالن کشتی اختصاص داد و الان دیگر جایی برای تمرین وجود ندارد.
      عبدالله مظفری رییس هییت تنیس روی میز شهرستان روانسر
      شماره تماس اینجانب ۰۹۱۸۷۳۸۶۲۷۴
      شماره فکس اینجانب ۰۸۳۲۶۵۲۴۰۲۶


    تازه ترین اخبار