امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۲۲:۵۵  آخرین بروزرسانی : دی ۱۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۲ | کد خبر : 50663
    ارسال خبر چاپ خبر
  • اعتراض وتنش در سالن محل برگزرای مسابقات ادامه دارد!

    احتمال لغو دیدار پتروشیمی بندر امام و گنج نامه همدان شدت گرفته است!

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،بدلیل مخالفت غیر منطقی وخارج ازقانون نماینده پتروشیمی که این روزها سری در فدراسیون دارد، احتمال لغو این دیدار وجود دارد.

    هم اکنون این دیدار که قرار بود راس ساعت ۱۵ برگزار گردید بعلت اعتراض غیرمنطقی عضو کمیته فنی که از دلگرمی سازمان لیگ نیز بخوبی بهره می برد برگزاری این مسابقه در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

    بهانه من درآوردی عضو کمیته فنی فدراسیون و پتروشیمی  این بوده که بازیکن هندی گنجنامه همدان که با هزینه وبادردسرهای فراوان به عضویت این تیم درآمده حق ندارد در ارنج انفرادی و دونفره به صورت همزمان حضور داشته باشد!غافل از اینکه رنکینگ این بازیکن در رده ۵۶۹ بوده وآئین نامه از رده ۳۰۰ به پائین نامبرده است!

    همانگونه که قبلا افکار عمومی اطلاع داشته اند تیم گنجنامه قرار بوده از دو بازیکن هندی در تیم خود استفاده نماید که متاسفانه با لابی گری این نماینده پتروشیمی با اخلال مواجه شده وتیم گنجنامه را با مشکل اساسی مواجه کرده است.

    در مطالب قبلی به اطلاع افکار عمومی رسانده بودیم که برخی لابی ها سعی دارند تا به هر طریق حتی بدون در نظر گرفتن قانون، تیم پتروسیمی بندر امام را بعنوان قهرمان بدون رقیب عنوان نمایند.

    شنیده ها و روند بصورتی است که برخی افراد در فدراسیون بعنوان طرفدار مطلق این عضو وابسته به فدراسیون می باشد اما حالا باید منتظر ماند و دید در این شرایط حساس آیا محمد زارع پور بازهم گول این بندهای پوسیده را خواهد خورد؟

    متاسفانه در صورت برگزاری این مسابقات آن هم با این شرایط تحمیلی کاملا مشخص ،افکار عمومی هیچگونه حساب منطقی از مسئولین محترم هیئت همدان و خصوصا تیم گنجنامه نخواهند برد ویقینا این یک ضربه جبران ناپذیری برای همدانیها خواهد بود که ….فقط بدنبال بازی کردن هستند ….!

    گفتنی است که در سایت همدان عنوان شده بود که ( آقای ساها سوراو ) بازیکن هندی این تیم نفر چهارم رده بندی هند می باشد که به اطلاع می رساند که این بازیکن بعنوان نفر یازدهم آخرین رده بندی  می باشد.

    پیش بینی می شود در صورت اینکه زارع پور به طرفداری از عضو وابسته به فدراسیون اقدام نماید جنجال بزرگی دامن این رشته را فرا خواهد گرفت.

    بزودی اطلاعات کاملی در این ارتباط اطلاع رسانی خواهد شد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "احتمال لغو دیدار بندر امام وگنجنامه!"
    تازه ترین اخبار