امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۱۳:۱۶  آخرین بروزرسانی : دی ۱۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۲ | کد خبر : 50691
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تشابه اسمی بازیکنان هندی تیم گنجنامه همدان را با چالش اساسی روبرو کرده است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، بازیکن هندی تیم گنجنامه  طبق اظهارات منتشره که او را  بعنوان نفر چهارم تیم ملی هند عنوان کرده بودند صحت نداشته بلکه نفر یازدهم رده بندی تنیس روی میز هندوستان و از قضا جزو…

    13921008000760_PhotoL

    تشابه اسمی بازیکنان هندی تیم گنجنامه همدان را با چالش اساسی روبرو کرده است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، بازیکن هندی تیم گنجنامه  طبق اظهارات منتشره که او را  بعنوان نفر چهارم تیم ملی هند عنوان کرده بودند صحت نداشته بلکه نفر یازدهم رده بندی تنیس روی میز هندوستان و از قضا جزو بازیکنان ستاره دار می باشد!

    متاسفانه در رسانه ها و خصوصا سایت تنیس روی میز همدان آمده بود که:(باشگاه دهکده امسال باجذب بازیکن خارجی حال و هوای دیگری به لیگ برتر خواهد داد آقای ساها سوراو نفر چهارم آخرین رنکینگ بزرگسالان هند به همراه آقایان امین میر الماسی میعاد لطفی علیرضا ملا رجبی پیمان نوروزی و آرمان حاجی ئی با هدایت آقای نادر شاملو و سرپرستی حمید نظری بازیکنان و اعضای این تیم راتشکیل می دهند.)

    با توجه به اینکه این بازیکن بعنوان نفر یازدهم رده بندی تنیس روی میز هند می باشد وجزو بازیکنان ستاره بوده واز همه مهمتر رنکنیگ او در رتبه ۵۶۹ جهان می باشد به نظر می رسد که کسی یا جریانی به قصد کلاهبرداری ویا شاید هم سرکاری این بازیکن را بعنوان نفر چهارم تیم ملی تنیس روی میز هند به تیم گنجنامه غالب کرده است!

    گفتنی است در چند بار آخری  که تیم تنیس روی میز هند در رقابتهای آسیایی و جهانی حضور داشته چنین بازیکنی اکیدا جزو بازیکنان تیم ملی هند نبوده است.

    ستاره دار بودن این بازیکن دلیل محکمی است که این بازیکن هندی حداقل در چند دوره از رقابتهای برون مرزی حضور نداشته است!وبرشبهات افزوده است!

    معلوم نیست که این بازیکن چگونه وبا مشورت چه شخصی آن هم احتمالا بجای بازیکن دیگری طبق آنچه قبلا توسط تیم گنجنامه اطلاع رسانی شده بود وارد لیگ باصطلاح برتر ایران شده است!(پشت پرده این ماجرا در دست تحقیق می باشد)!

    آیا در ایران بازیکنانی با رنکینگ این بازیکن هندی و حتی بهتر پیدا نمی شد؟؟؟

    اطلاعاتی در دست است که نشان می دهد برخی افراد به تیم گنجنامه مشاوره غلط داده اند که بزودی و بعد از تکمیل اخبار ،اطلاعات تکمیلی اطلاع رسانی خواهد شد.

    به جهت اثبات ادعای این سایت و برای تسهیل در امر اطلاع رسانی روان آخرین رده بندی جهانی تیم تنیس روی میز هند وبازیکنان رنکینگ دار در ادامه آمده است که بازیکن مورد نظر در ردیف ۱۱ مد نظر می باشد

    13921008000760_PhotoL

    به خاطر اطمینان بیشتربه نام این بازیکن بر روی پیراهن وهمچنین نفر مورد نظر در ردیف یازدهم تیم هند توجه فرمایید

    Untitled

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بازیکن هندی تقلبی از آب در آمد؟!"
    تازه ترین اخبار