امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۲۷:۲۵  آخرین بروزرسانی : دی ۱۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۲ | کد خبر : 50716
    ارسال خبر چاپ خبر
  • فقط به فکر رفع تکلیف هستند

     

     

    سرمربی تنیس روی میز تله‌کابین گنج‌نامه همدان گفت: رفتار مسئولان سازمان لیگ در خصوص محدود کردن بازیکن خارجی مصداق نژادپرستی است و آنها فقط به فکر رفع تکلیف هستند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نادر شاملو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شکست تیمش در هفته دوم لیگ برتر تنیس روی میز مقابل پتروشیمی بندرامام اظهار داشت: بازیکنان ما بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و از آنها راضی هستم. در یکی دو بازی به جوانی و کم تجربگی بازیکنان خود باختیم. نوروزی بازیکن جوان ما مقابل اخلاق پسند که سابقه چندین ساله در تیم ملی و حضور در المپیک دارد با حساب سه بر دو شکست خورد. پتروشیمی تیمی است که بازیکنان با تجربه و المپیکی دارد، اما بازی قابل قبولی مقابل آنها داشتیم.

     

    وی در خصوص حواشی به وجود آمده در این مسابقه و اجازه ندادن مسئولان سازمان لیگ به استفاده تمیش از بازیکن خارجی در دو بخش انفرادی و دوبل گفت: نمی‌دانم این آیین‌نامه که مسئولان سازمان لیگ تهیه کرده‌اند، چگونه است. قطعا جامع و کامل نیست و ایرادات زیادی دارد. برای من این موضوع جای بسیار تعجب دارد و متاسفانه هیچ فریادرسی هم نیست. آیا با این کار می‌خواهند ورود خارجی‌ها را ممنوع کنند؟

     

    سرمربی تیم تنیس روی میز تله کابین گنج نامه همدان با اشاره به اینکه قصد نداشتیم بازی کنیم، گفت: اینکه هر ظلمی که می‌خواهند انجام دهند قابل پذیرش نیست و به همین دلیل نمی‌خواستیم بازی کنیم و با وساطت دبیر هیئت همدان به میدان رفتیم.

     

    وی با اشاره به اینکه حضور بازیکن خارجی شور و نشاط زیادی در همدان به وجود آورده است، گفت: ساها بازیکن بین‌المللی است که تجربه زیادی دارد و ما در هر سالنی تمرین می‌کنیم تماشاگران زیادی می‌آیند و در بازی با پتروشیمی هم سالن مملو از جمعیت بود. حضور او قطعا به پیشرفت تنیس روی میز ما کمک خواهد کرد و نمی‌دانم چرا برای بازی او مانع ایجاد می‌کنند.

     

    شاملو با تاکید بر اینکه اعتراض رسمی خود را شنبه به فدراسیون ارسال می‌کنیم، گفت: با اینکه امیدی نداریم که کسی پاسخ ما را بدهد و به این موضوع رسیدگی کند، اما باز هم تلاش خود را می‌کنیم که این قانون را تغییر دهند. ما از رئیس فدراسیون می‌خواهیم که در این موضوع ورود کند. نمی‌دانم هدف سازمان لیگ از این قانون چیست.

     

    وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد یکی دو تیم بر روی سازمان لیگ فشار می‌آورند که حضور خارجی‌ها محدود شود، نظر شما چیست، گفت: این موضوع هم می‌تواند یکی از مشکلات باشد. البته ما نمی‌خواهیم رو در روی بازیکنان ایرانی قرار بگیریم. چون مبلغی که آنها دریافت می‌کنند اصلا قابل مقایسه با رشته های دیگر نیست.

     

    سرمربی تله کابین گنج نامه همدان عنوان کرد: مسئولان سازمان لیگ چه کار مهمی برای باشگاه‌ها انجام داده و حمایتی از آنها کرده‌اند که بیایند، سرمایه‌گذاری کنند؟ با وضعیتی که پیش رو است قطعاً نماینده همدان هم که یک اسپانسر خصوص است شرکت نخواهد کرد، چون رفتارهای آنها باعث فراری شدن اسپانسرها می‌شوند. تنیس روی میز قدیمی‌ترین لیگ را در بین سایر رشته‌ها دارد، اما حال به وضعیتی افتاده است که پنج تیم آن به زور شرکت می‌‌کنند. مشکل تنیس روی میز ایران این نیست که ۲۰ مورد بند و تبصره درست کنند بلکه باید از باشگاه‌ها و بخش‌های خصوصی حمایت شود. متاسفانه در حال حاضر مسئولان فقط به فکر این هستند که بازی‌ها را برگزار کرده و رفع تکلیف کنند.

     

    این مربی در پایان گفت‌وگوی با فارس تاکید کرد: این حرکت مسئولان سازمان در خصوص محدود کردن بازیکنان خارجی یک نوع نژادپرستی است. اگر همین بازیکن هندی برود و در کشورش از قانونی که در لیگ ما وضع شده است، تعریف کند، آبروی تنیس روی میز ما خواهد رفت.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "شاملو:رفتار مسئولان لیگ تنیس روی ‌میز نژادپرستانه است"
    1. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      نادر جان
      با سلام
      احتراما، از سازمان لیگ اسم نبر! زیرا الان صدای وامظلومای آقایان به آسمان هفتم می رود!شما دقت بفرمایید ببینید برای این بازی چه کسانی از طرف فدراسیون حضور داشته اند؟
      معلوم است صدای شما به هیچ کجا نخواهد رسید!
      یعنی آبروی تنیس روی میز کشور باید فدای یک نفر که هیچ سابقه ای بجز دلالی و درآمد های ملیونی در این رشته ندارد بشود؟
      عامل بدبختی نابودی و بیچارگی تمام پینگ پنگ کشورهمین یک نفر است وبزودی باید سرنوشت این بابا روشن شود
      باتشکر

    2. خسرومايلي گفت:

      با سلام

      جناب آقای شاملو ریشه اصلی در ناکارآمدی وعدم مدیریت رئیس حال حاضر فدراسیون می باشد که با انتصاب افراد بله قربانگو بدنبال منافع شخصی
      خودشان است


    تازه ترین اخبار