امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۱۴:۳۰  آخرین بروزرسانی : دی ۱۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۲ | کد خبر : 50719
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با اشاره به برنامه‌های مورد نظرش برای آماده‌سازی این تیم جهت شرکت در مسابقات قهرمانی جهان گفت: اهل وعده و وعید نیستم اما صراحتا می‌گویم موفقیت ما در این رقابت‌ها و رسیدن به اهدافی که در نظر داریم به اجرای کامل برنامه‌های ارائه شده بستگی دارد.  …

     80593123-3823363

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با اشاره به برنامه‌های مورد نظرش برای آماده‌سازی این تیم جهت شرکت در مسابقات قهرمانی جهان گفت: اهل وعده و وعید نیستم اما صراحتا می‌گویم موفقیت ما در این رقابت‌ها و رسیدن به اهدافی که در نظر داریم به اجرای کامل برنامه‌های ارائه شده بستگی دارد.

     

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل ازخبرگزاری مهر، سرمربی تیم ملی تنیس روی میز برای آماده‌سازی این تیم جهت شرکت در مسابقات ۲۰۱۴ قهرمانی جهان برنامه‌ای به فدراسیون ارائه کرده است. بر اساس این برنامه اردوی آماده‌سازی پینگ‌پنگ‌بازان ملی‌پوش از ۲۳ بهمن‌ماه آغاز می‌شود و به طور مستمر تا زمان آغاز رقابت‌های فجر کاپ (۳ تا ۶ بهمن‌ماه – تهران) ادامه خواهد داشت.

     

    بعد از این مسابقات اما تمرینات بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی تنیس روی میز به صورت داخلی پیگیری خواهد شد تا زمان اعزام به پروتورهای جهانی مورد نظر یعنی پروتور جهانی قطر (۲۹ بهمن‌ماه تا ۴ اسفندماه)، پروتور مراکش (۲۹ اسفندماه تا ۳ فروردین‌ماه) و البته پروتور آلمان (۵ تا ۹ فروردین‌ماه).

     

    همچنین طبق برنامه اعلام شده برای آماده‌سازی تیم ملی تنیس روی میز، این تیم در فاصله زمانی ۲۴ فروردین‌ماه تا ۶ اردیبهشت‌ماه اردویی آماده‌سازی در کمپ بین‌المللی چین خواهد داشت سپس از همانجا راهی ژاپن می‌شود تا در مسابقات قهرمانی جهان (۸ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه) شرکت کند.

     

    احمد جعفری‌پور، سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با تاکید بر اینکه اجرای این برنامه‌ها تاثیر مستقیم در نتیجه‌گیری این تیم در مسابقات جهانی پیش رو دارد، به خبرنگار مهر گفت: اجرای هر یک از این برنامه‌ها تاثیر خاص خود را بر روند آمادگی بازیکنان خواهد داشت. تمرین داخلی که نیاز اولیه برای شروع و پیگیری هر نوع برنامه آماده‌سازی است. حضور در پروتور جهانی هم محک جدی بازیکنان را موجب می‎شود و شرکت در کمپ تمرینی هم لازم است تا بازیکنان در کنار ورزشکاران بهتر از خود تمرین کنند.

     

    وی تصریح کرد: در کمپ بین‌المللی چین بازیکنان خیلی خوبی از این کشور حضور دارند. تمرین همزمان با آنها تاثیر مثبت زیادی روی وضعیت بازیکنان ما خواهد داشت. البته می‌توان برگزاری اردوی داخلی با حضور حریفان تمرینی از دیگر کشورها را جایگزین این بخش از برنامه آماده‌سازی تیم ملی کرد. در هر حال روی اجرای یکی از این دو برنامه تاکید زیادی دارم.

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ادامه داد: شرایط بازیکنان ایران به گونه‌‎ای است که شرایط آرمانی و ایده‌آل برای حضور جهانی فاصله دارند. بازیکنان و به خصوص نوشاد عالمیان باید با بازیکنان قویتر از خود تمرین داشته باشند تا بتوانند با بهترین شرایط ممکن به مسابقات قهرمانی جهان اعزام شوند. برنامه ارائه شده به فدراسیون با در نظر گرفتن همه این موارد تنظیم و تهیه شده است.

     

    جعفری‌پور تاکید کرد: موفقیت تیم ملی تنیس روی میز ایران در مسابقات قهرمانی جهان که در بخش تیمی برگزار می‍‌شود، به این موضوع بستگی دارد. اهل وعده و عید نیستم اما اگر برنامه‌هایم به طور کامل اجرا شود به تمام اهداف مورد نظر برای مسابقات جهانی خواهیم رسید.

     

    وی با یادآوری اینکه تیم ملی تنیس روی میز در حال حاضر در دسته دوم جهان صاحب جایگاه سی و پنجم است، گفت: هدف اصلی ما در مسابقات قهرمانی جهان این است که به دسته اول صعود کرده و در میان ۲۴ تیم برتر دنیا قرار بگیریم یا اینکه حداقل صاحب جایگاه ۲۸ جهان شویم. در هر صورت به دنبال صعود چند پله‌ای در مسابقات جهانی هستیم.

     

    این مربی همچنین در مورد بازیکنانی که اردوی تیم ملی با حضور آنها برگزار خواهد شد، اظهارداشت: به هر حال ملاک ما مسابقات دسته برتر است که برگزار شده، البته کمیته فنی هم باید نظر خود را اعلام کند. در این رقابت‌ها به غیر از نوشاد و نیما عالمیان سایر بازیکنان رقابت نزدیکی با هم داشتند و اصلا حاشیه امنیت نداشتند. بازیکنانی مانند روئین‌تن، میرالماسی، فرقدانی و حتی لطفی که دوازدهم شد، نمایش‌های خیلی خوبی در دیدارهای برگزار شده داشتند. بهترین‌ها را به اردو دعوت می‌کنیم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جعفری پور:موفقیت جهانی پینگ‌پنگ‌بازان در گرو اجرای برنامه‌های سرمربی است"
    1. محمدزاده ازهيئت اروميه گفت:

      امیدوارم موفق باشید.وآقای زارع پورهم بخاطرشما عنایتی هم به پینگ پنگ استان وارومیه داشته باشند چون درآمدی که هیئت استان وارومیه ازکلاسهای مربیگری وداوری تقدیم فدراسیون نموده بودجه دوسال هیئت میشد.

    2. محمد مختارزاده گفت:

      با امید وآرزوی بهروزی و موفقیت سر مربی عزیز تیم ملی کشورمان
      بنده نیز یقین دارم که آقای زارع پور بخوبی میدانند که برای کسب موفقیت در میادین بین الملی باید ریشه ای کار کرد .وجود حداقل امکانات جهت تمرین امیدی است که ما نیز چون آقای محمد زاده عزیز در شهرستان سلماس داریم .باشد که گوش شنوایی بشنود.


    تازه ترین اخبار