امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۵۳:۰۰  آخرین بروزرسانی : دی ۱۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲ | کد خبر : 50784
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ترکیب تیم چین برای المپیک۲۰۱۶ در مسابقات جهانی ۲۰۱۴ مشخص خواهد شد. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ترکیب نهایی تیم ملی چین برای مسابقات المپیک ۲۰۱۶ در مسابقات جهانی آینده رقم خواهد خورد واین تیم مشخص خواهد شد. با وجود اینکه دوسال به مسابقات المپیک لندن ۲۰۱۶ باقی مانده است مسئولان تیم…

    ترکیب تیم چین برای المپیک۲۰۱۶ در مسابقات جهانی ۲۰۱۴ مشخص خواهد شد.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ترکیب نهایی تیم ملی چین برای مسابقات المپیک ۲۰۱۶ در مسابقات جهانی آینده رقم خواهد خورد واین تیم مشخص خواهد شد.

    با وجود اینکه دوسال به مسابقات المپیک لندن ۲۰۱۶ باقی مانده است مسئولان تیم ملی تنیس روی میز چین اعلام کرده اند که ترکیب نهایی چینی ها برای حضور در مسابقات المپیک ۲۰۱۶ در مسابقات قهرمانی جهان مشخص خواهد شد.

    با خداحافظی وبازنشستگی  چند تن از بازیکنان سرشناس تیم ملی چین ،مسئولان این تیم تصمیم گرفته اند برای نوسازی این تیم بسرعت دست بکار شوند؛لذا با توجه به اینکه هنوز دو سال به برگزاری مسابقات المپیک ۲۰۱۶ باقی مانده است درصدد مشخص کردن بازیکنان اصلی این تیم برآمده اند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ترکیب تیم چین برای المپیک۲۰۱۶ در مسابقات جهانی ۲۰۱۴ مشخص خواهد شد"
    1. اسماعیل فتحی گفت:

      با سلام خدمت استاد ارجمند جناب آقای علوی و استدعای دوام توفیق برای ایشان از خداوند متعال
      اگر به جای کلمه چین در تیتر مطلب مذکور نام کشور ما آورده شود تا اندازه ای، خیال انگیز و رؤیایی به نظر می رسد. لیکن می توان با یک نگاه علمی بدور از حاشیه پردازی های بیهوده پس از مدتی نه چندان دور به این مهم دست یافت.
      در نوشته ای قابل احترام، ترسیم و تشریح لیگ آلمان را از زبان آقای حقیقی مورد کنکاش و مطالعه قرارداده بودید. آنچه نه تنها در آلمان، بلکه در سایر کشورهای اروپایی و آسیایی مانند کره، ژاپن و چین در این گفتار وجه اشتراک دارد، استفاده همه این کشورها از پتانسیل یک مثلث کارآمد شامل آموزش و پرورش،شهرداری ها و هیئت های پینگ پنگ است.ایجاد پایگاه استعداد یابی در رده های سنی پایه و نونهالان(تأمین نیروی انسانی لازم) با کمک آموزش و پرورش استان هاانجام می گیرد و با بهره مندی از پتانسیل مالی شهرداری ها، تجهیزات و مکان مناسب و استاندارد در اختیار ورزشکاران قرار می گیرد و زیر نظر مربیان مجرب و کارشناسان هیئت های پینگ پنگ ارتقای فنی بازیکنان این رشته به دو صورت همگانی و قهرمان پروری صورت می گیرد. شهرداری ها با همیاری خود مردم، هزینه های برگزاری کلاس ها و مسابقات را تأمین می نمایند.
      در کشور ما این تعامل و همبستگی بین این سه ارگان تقریباً مشاهده نمی شود و از هم گسیختگی آن بیشترین ضربه را به این ورزش وارد آورده است.
      شاه راه یا بهتر بگویم راه میانبر رسیدن به موفقیت در این رشته اولاً مطلب فوق و ثانیاً برخورد علمی و سنجیده با این ورزش پر تحرک و با نشاط است.


    تازه ترین اخبار