امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۰۲:۲۹  آخرین بروزرسانی : دی ۱۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲ | کد خبر : 50792
    ارسال خبر چاپ خبر
  • خزانه داری کمیته ملی المپیک دارای یک مشتری قابل توجه شد! به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمد زارع پور رئیس فدراسیون تنیس روی میز بعنوان کاندید خزانه داری کمیته ملی المپیک ثبت نام کرد. با این ثبت نام آن دسته از کسانی که مدعی عدم آزادی در  ورزش کشور می باشند را با سردرگمی…

    خزانه داری کمیته ملی المپیک دارای یک مشتری قابل توجه شد!

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمد زارع پور رئیس فدراسیون تنیس روی میز بعنوان کاندید خزانه داری کمیته ملی المپیک ثبت نام کرد.

    با این ثبت نام آن دسته از کسانی که مدعی عدم آزادی در  ورزش کشور می باشند را با سردرگمی فراونی همراه نموده است.

    بدون شک فدراسیون تنیس روی میز کشور یکی از پر سروصدا ترین فدراسیون های کشور بوده که همواره در طی این چهار سال با فراز و فرودها و چالشهای اساسی روبرو شده است.

    همچنین بدنبال این ثبت نام شایعاتی در ارتباط با  کاندید شدن مغز متفکر کمیته فنی  برای ریاست کمیته ملی المپیک که قرار بود بعد ازبازگشت آنچنانی به فدراسیون از درون آن را دستخوش تغییراتی کندبه گوش رسیده که  البته این پایگاه این موضوع را بنا به دلایل ومشکلات فراوان تایید نمیکند هرچند در صورت ثبت نام شانس وی از زارع پور بسیار بیشتر خواهد بود زیرا گرچه در حوزه مربیگری تبحر وسابقه ای نداشته اما در گرفتن برخی مسئولیتها مرتبط یا غیر مرتبط  صاحب درایت وکاردانی عجیبی می باشد.

    گفتنی است از زمان ورود مغز متفکر کمیته فنی به فدراسیون تنیس روی میز بعنوان یار کمکی محمد زارع پور که قراربود از درون تنیس روی میز را دستخوش تغییرات نماید گویا این اتفاق برای اولین بار در تاریخ این رشته رخ داده زیرا  اولین باراست که رنکینگ بازیکنان کشور با چالش اساسی روبرو شده و ۱۹ نفر بصورت یکجا ازصفحه رده بندی جهانی تنیس روی میز حذف شده اند.

    امیدواریم در صورت ادامه همکاری از درون این مغز متفکرکمیته فنی تا ماه آینده و انتشار رنکینگ جهانی پیش رو حداقل نشانه هایی از این رشته باقی مانده باشد هرچند این نوع روش به جهت تعدیل آنی بازیکنان باید مورد نظر کارشناسان قرار گیرد. (دقیقا بلایی که بر سر منطقه مظلوم ماهشهر آمده است)!

    برای این عزیزان صمیمانه آرزوی موفقیت داریم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "یک مشتری جالب برای خزانه داری کمیته ملی المپیک!"
    تازه ترین اخبار