امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۰۷:۰۱  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۱ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲ | کد خبر : 50832
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رویاهای بدون تعبیر همچنان ادامه دارد!

    SONY DSC

    رویاهای بدون تعبیر رئیس فدراسیون در طی این چند سال آنقدر زیاد شده که حساب آن از دست کارشناسان واهالی این خانواده در رفته است.

    فعلا قصد نداریم این قول وقرارهای فراوان را که هرگز عملیاتی نشد مورد بررسی ،نقد ویا  تحلیل قرار دهیم اما انصافا نمی شود از نفی شعار اصلی زارع پورکه همانا مدال آوری در آسیا وجهان می باشد بسادگی عبور نماییم!

    محمد زارع پور که شعار اصلی او همواره  طبق یک وعده بسیار عجیب و غیر قابل باور در ارتباط با مدال آوری و روی سکو رفتن در آسیا و جهان بوده است ، حالا در مصاحبه با یکی از سایتها که متاسفانه این روزها بصورت یک سویه اخبار تنیس روی میز را تحت شعاع قرار می دهد وخود را ازافکار عمومی این رشته دور کرده است بصورت تاکتیکی و ومرموزانه آن هم بعد از نزدیک به دوسال زیر این قول و قرارها زده ومدال آوری در تنیس روی میز را با اما واگر روبرو ساخته است!

    این سایت در طی این مدت همواره برخلاف دیدگاه غیر کارشناسی وناممکنی که ازطرف طیف غیر پینگ پنگی ها خصوصا محمد زارع پور بیان شده است اعتقاد داشته که چنین چیزی آن هم با مدیریت فعلی نه تنها امکان پذیر نمی باشد بلکه حتی بیان آن برای افکار هوشیار عمومی خوشایند نخواهد بود.

    قبلا در این سایت با یک قیاس بسیارساده عنوان کرده بودیم که مگر سکوهای آسیایی چند تا خواهد بود؟آیا این سکوها از سه سکو بیشتر خواهد بود؟ که متاسفانه تنها نتیجه ای که حاصل شد این بود که شاید غرض زارع پور سکوهای تماشاگران مسابقات آسیای و جهانی بوده باشد که در این صورت حق با وی خواهد بود.

    در ادامه این مطلب با بررسی وضعیت بازیکنان کشور در قاره آسیا و جهان سعی داریم تا این موضوع را بصورت ساده تری به آقایان غیر پینگ پنگی تفهیم نماییم.

    از تعداد ۶۳ نفر برتر جهان ۴۱ نفر از قاره آسیا می باشند.خصوصا اینکه نفرات اول تاپنجم که از کشور چین هستند که البته باید به تعدد وتمرکز بازیکنان آسیایی در رده های اول تا بیستم نیز توجه گردد.

    حالا سوال این است که باتوجه به این ادعای عجیب محمد زارع پور چطور و چگونه و طبق کدام معیار کارشناسی وعقلی مدال آوری برای پینگ پنگ بازان میسر وممکن می باشد؟؟؟

     

     

    1

    در این جدول پنج بازیکن اول ایران ار لحاظ رنکینگ مورد ارزیابی قرار گرفته اند هرچند مابقی بازیکنان رنکینگ دار خوب کشورمان بدلیل عدم توجه و ممانعت از حضور قابل قبول در میادین برون مرزی فاصله زیادی با این پنج نفر نصیبان شده است.این جدول رنکینگ پنج نفر اول تنیس روی میز مردان کشور را در ایران وآسیا و جهان مورد توجه قرار داده است!

    در جدول زیر ۶۳ نفر اول رنکینگ دار جهان طبق آخرین رده بندی فدراسیون جهانی(ITTF) نشان داده شده هرچند نفرات بعد از رنکینگ ۶۳ جهان بشدت خطرناک بوده و دلیل اصلی آن برنامه ریزی و اردوهای تمام وقت واستفاده از مربیان صاحب نام وواقعی در دیگر کشورها می باشد.

    2 3 4

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "فرار از رویاهای بدون تعبیردر فدراسیون تنیس روی میز!"
    1. خلیل صمدی گفت:

      بزک نمیر بهار میاد
      کمبزه با خیار میاد


    تازه ترین اخبار