امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۵۹:۰۴  آخرین بروزرسانی : مهر ۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 5086
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از تابناک ؛موج دوم تغییرات وزارت ورزش و جوانان که نسبتا وسیع هم خواهد بود به زودی از راه می رسد و تعدادی ازشیفتگان قدرت که در حال دست و پازدن برای ماندن به هر شکل ممکن هستند به زودی و شاید برای همیشه از عرصه…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از تابناک ؛موج دوم تغییرات وزارت ورزش و جوانان که نسبتا وسیع هم خواهد بود به زودی از راه می رسد و تعدادی ازشیفتگان قدرت که در حال دست و پازدن برای ماندن به هر شکل ممکن هستند به زودی و شاید برای همیشه از عرصه ورزش کنار گذاشته شوند.
    ظاهرا اگر اتفاق خاصی رخ ندهد ، در هفته آینده مدیرکل وزارت ورزش تهران دچار تغییر می شود و جانشین وی از وزارت سابق تعاون است . ظاهرا مدیر کل های وزارت سابق تعاون آهسته آهسته دوباره به سوی وزیر سابق خود سرازیر می شوند …
    محمدعباسی که از مشورت با تعدادی ورزشی و تعدادی از روسای فدراسیون های ورزشی مورد اعتماد خود و جامعه ورزش به خوبی بهره می برد و پس از مشورت با مربیان – کارشناسان و ملی پوشان برخی از رشته های وررزشی که در این چند سال به غیر از وعده و وعید و پسرفت کار دیگری نکرده اند به نتایج متقنی رسیده که یقینا این نتایج به زودی منجر به برکناری این تعداد از روسای فدراسیون ها و مدیران کل و مدیران ستادی ورزش خواهد شد.

    اگر نگاهی به کنفرانس های خبری این روزهای برخی روسای فدراسیون های ورزشی داشته باشیم خواهیم دید که در صحجبت های آنها تعریف و تمجید و بعضا تملق از وزیر ورزش به اوج رسیده و ترس و نگرانی از برکناری در سیما و صدای آنها کاملا مشخص و نمایان است.

    براساس همین گزارش در وزارت ورزش و جوانان ۸ تا ۹ معاونت پیش بینی شده که این معاونت ها در شورای راهبردی ریاست جمهوری در دست بررسی است و به محض اعلام و تایید از سوی این شورا بلافاصله معاونت های جدید که شامل ورزش و جوانان می شود شکل خواهدگرفت.

    در معاونت  های جدید گویا معاونت بانوان حذف و اداره کل ورزش بانوان جایگزین خواهد شد ضمن اینکه معاونت ارتباطات شکل می گیرد که در همین ابتدای کار می بینیم که معاونت بانوان دستگاه ورزش رفتنی خواهد بود هر چند که مرضیه اکبرآبادی به دوستان خود اعلام کرده که اگر اداره کل بانوان هم تشکیل شود حاضراست بماند.

    اما در بحث روسای فدراسیون ها نیز باید گفت که بعضی از آنان جزو ستاره دارهایی هستند که در تکاپو برای رفتن و ماندن هستند اما وزیر ورزش که جلسات متعددی را با کارشناسان و ملی پوشان و پیشکسوتان  وافراد امین خود در این رشته ها داشته به نتیجه قطعی تغییر رسیده و در موج دوم تغییرات ،تعدادی به احتمال قریب به یقین رفتنی خواهند بود.

    محمدعباسی از آن دست مدیرانی است که تحت تاثیر جوسازی ها و فضا سازی های رسانه ایی قرار نمی گیرد و دیدیم که در مورد مجمع و تغییرات اساسنامه فدراسیون فوتبال تنها به آنچه که خود می اندیشید و راه قانونی آن کار اجازه می داد عمل کرد و در بحث تغییرات هم یقینا کار خود را انجام خواهد داد بنابراین مقاومت و جوسازی ها بی فایده است و آنهایی که خود می دانند باید بروند چمدان ها را ببندند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "موج دوم تغییرات وزارت ورزش و جوانان"
    1. پیمان حسنی گفت:

      اما در بحث روسای فدراسیون ها نیز فدراسیون تنیس روی میز،کاراته، جودو،اسکیت و گلف جزو ستاره دارهایی هستند که در تکاپو برای رفتن و ماندن هستند اما وزیر ورزش که جلسات متعددی را با کارشناسان و ملی پوشان و پیشکسوتان این رشته ها داشته به نتیجه قطعی تغییر رسیده و در موج دوم تغییرات ،این تعداد به احتمال قریب به یقین رفتنی خواهند بود.


    تازه ترین اخبار