امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۲۸:۰۷  آخرین بروزرسانی : دی ۱۶ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲ | کد خبر : 50935
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سه پینگ پنگ باز کردستانی بر اساس جدیدترین رنکینگ ارائه شده توسط فدراسیون بین المللی تنیس روی میز در سال ۲۰۱۴ میلادی، رده بندی جهانی خود را ارتقا دادند.   به گزارش ایرنا و به نقل از گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، در فهرست اعلام شده ˈ متین…

    سه پینگ پنگ باز کردستانی بر اساس جدیدترین رنکینگ ارائه شده توسط فدراسیون بین المللی تنیس روی میز در سال ۲۰۱۴ میلادی، رده بندی جهانی خود را ارتقا دادند.

     

    به گزارش ایرنا و به نقل از گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، در فهرست اعلام شده ˈ متین لطف اله نسبی ˈ ، ˈ محمد پارسا جنتی ˈ و ˈمتین حیدری ˈ با درخشش در نهمین دوره رقابت های بین المللی تنیس روی میز جام فجر، صعود چشمگیری در ارتقا رتبه به دست آورده اند.

     

    در جدیدترین رنکینگ جهانی بازیکنان تنیس روی میز رده سنی زیر ۲۱ سال، متین لطف الله نسبی با ۸۵۶ امتیاز از رتبه ۶۱۷ به رتبه ۴۸۳ دست یافته و ۱۳۴ پله جایگاه خود را ارتقاء بخشیده است.

     

    در این رنکینگ، همچنین متین لطف الله نسبی بار دیگر در رده سنی زیر ۱۸ سال در بخش پسران مورد سنجش قرار گرفته است که این پینگ پنگ باز کردستانی با ۸۵۶ امتیاز از رتبه ۳۸۸ به رتبه ۲۲۴ ارتقاء یافته است و صعودی ۱۶۴ پله ای داشته است.

     

    در رده سنی زیر ۱۸ سال محمد پارسا جنتی دیگر ورزشکار کردستانی با ۷۱۵ امتیاز در حالی موفق به دستیابی رتبه ۳۲۶ شده است که در آخرین رنکینگ اعلام شده، هیچ رتبه ای نداشته است.

     

    متین حیدری نیز با ۴۴۳ امتیاز از رتبه ۷۱۴ به رتبه ۵۵۱ تغییر جایگاه داده است و ۱۶۳ پله ترقی کرده است.

     

    در نهمین دوره مسابقات بین المللی تنیس روی میز جام فجر، متین حیدری و متین لطف الله نسبی پینگ پنگ بازان جوان کردستانی در مسابقات دوبل رقابت های نوجوانان و جوانان عناوین قهرمانی را کسب و برای ورزش استان کردستان افتخار آفرینی کردند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سه پینگ پنگ باز کردستانی رده بندی جهانی خود را ارتقا دادند"
    1. وحيد ببردل ثاني گفت:

      باسلام :

      ضمن تبریک به این بازیکنان جوان و نوجوان کشورمان جاداردکه از تمام مربیان واولیا و تمام مسولین استان کردستان تقدیر و تشکر خودرااعلام دارم

      از طرف مربیان شهرستان ارومیه

    2. افشین رحیمی گفت:

      باسلام: تبریک به این جوانان برومند و مربی ارزشمندشان جناب آقای جمیل لطف الله نسبی


    تازه ترین اخبار