امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۲:۰۵  آخرین بروزرسانی : دی ۱۶ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲ | کد خبر : 50945
    ارسال خبر چاپ خبر
  • پینگ پنگ باز المپیکی ایران که چندی پیش از مسابقات دسته برتر انصراف داد و از رنکینگ جهانی هم حذف شد، می گوید که حذف شدنش از رنکینگ قابل پیش بینی بود اما تلاش می کند تا با حضور در مسابقات دهه فجر به جدول رده بندی باز گردد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ…

    پینگ پنگ باز المپیکی ایران که چندی پیش از مسابقات دسته برتر انصراف داد و از رنکینگ جهانی هم حذف شد، می گوید که حذف شدنش از رنکینگ قابل پیش بینی بود اما تلاش می کند تا با حضور در مسابقات دهه فجر به جدول رده بندی باز گردد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،افشین نوروزی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره انصرافش از مسابقات دسته برتر گفت: قرار بود مسابقات دسته برتر حدود دوماه پیش برگزار شود که تمرینات خوبی هم برای این رقابت ها داشتم اما آن زمان مسابقات به تعویق افتاد. در این مدت کوله پشتی ام که حاوی راکت و رویه راکتم بود را در دانشگاه دزدیدند به همین دلیل شرایط خوبی برای مسابقات دسته برتر نداشتم.

     

    وی ادامه داد: از سوی دیگر حواشی ایجاد شده قبل از مسابقات و بحث های مربوط به کمیته انضباطی باعث شد که روحیه خوبی نداشته باشم. حتی قبل از مسابقات دسته برتر مردد بودم که در این رقابت ها شرکت کنم یا خیر . به همین دلیل در اواسط رقابت ها به دلیل فشارهای روحی که داشتم احساس کردم شرایط ایده آلی ندارم و به همین دلیل انصراف دادم.

     

    نوروزی با بیان این که احتمالا مسابقات دسته برتر ماه آینده هم برگزار می شود، گفت: نمی دانم کمیته فنی من را به این مسابقات دعوت خواهد کرد یا خیر. به هر حال تمریناتم را ادامه می دهم تا آمادگی خوبی برای مسابقات لیگ داشته باشم و اگر قسمت شد که دوباره پیراهن تیم ملی را بپوشم به این موضوع افتخار می کنم .

     

    پینگ پنگ باز المپیکی ایران درباره حذف از رنکینگ جهانی هم گفت: حدف از رنکینگ جهانی قابل پیش بینی بود چون مدتی است که از مسابقات بین المللی دور هستم. حتی فدراسیون جهانی با ستاره دار کردن اسامی، به ما اخطار داده بود که از رنکینگ حذف خواهیم شد. اما فکر می کنم وقتی در مسابقات دهه فجر شرکت کنیم دوباره به رنکینگ باز می گردیم هر چند حذف پینگ پنگ بازان از جدول رده بندی جهان در مجموع به ضرر پینگ پنگ ایران است.

     

    وی خاطرنشان کرد: تلاشم می کنم که تمریناتم را ادامه دهم و در مسابقات دهه فجر شرکت کنم تا بتوانم به رنکینگ بازگردم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "افشین نوروزی پس از حذف از رنکینگ جهانی: قابل پیش بینی بود"
    تازه ترین اخبار