امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۵۷:۳۲  آخرین بروزرسانی : دی ۱۷ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲ | کد خبر : 50956
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   رئیس سازمان لیگ تنیس روی میز در پاسخ به اعتراضات تیم تله کابین گنج نامه گفت: اجرای دقیق آیین نامه باعث اعتراضات تیم همدان شده است   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، داریوش ضرغامپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، در مورد اعتراض تیم تله کابین همدان به ممانعت سازمان لیگ…

     

    رئیس سازمان لیگ تنیس روی میز در پاسخ به اعتراضات تیم تله کابین گنج نامه گفت: اجرای دقیق آیین نامه باعث اعتراضات تیم همدان شده است

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، داریوش ضرغامپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، در مورد اعتراض تیم تله کابین همدان به ممانعت سازمان لیگ تنیس روی میز از حضور بازیکن خارجی این تیم اظهار داشت: طبق آیین نامه لیگ تنیس روی میز هر تیم می تواند از ۲ بازیکن خارجی در مسابقات لیگ استفاده کند که یک نفر تنها می تواند در بخش یک نفره بازی کند و بازیکن دیگری در بخش ۲ نفره بازی کند. قبل از آغاز لیگ تیم همدان در نامه ای که به سازمان لیگ ارسال کرد اعلام کرد که ما یک بازیکن خارجی می گیریم و نمی خواهیم زیاد هزینه کنیم که سازمان لیگ نیز موافقت کرد.

     

     

    وی افزود: در مسابقات لیگ، تیم همدان بازیکن خارجی خود را که در بخش یک نفره بازی داده بود و قصد داشت در بخش ۲ نفره نیز استفاده کند که این قضیه مغایر با آیین نامه لیگ تنیس روی میز بود و از حضور این بازیکن در بازی دونفره جلوگیری شد و آنها بلافاصله ادعا کردند که نوشاد عالمیان نیز نباید در بخش دونفره شرکت کند و از آنجایی که در آیین نامه به صراحتا آمده است که بازیکنان ایرانی می توانند هم در بخش دو نفره بازی کنند و هم در بخش یک نفره اعتراض آنها نابجا بود بر همین اساس مسائلی همچون نژاد پرستی فدراسیون را مطرح کردند.

     

     

    ضرغام پور خاطر نشان کرد: پس از اعلام ممنوعیت بازیکن خارجی تله کابین همدان در مسابقه دوبل، طبق آیین نامه اعلام کردیم تا ۳۰ دقیقه تیم تله کابین همدان می تواند ارنجش را تغییر دهد و در مسابقه حاضر شود در غیر اینصورت بازنده اعلام می شود که تیم تله کابین بعد از ۲۸ دقیق ارنج را تغییر داد و در مسابقه حاضر شد.

     

     

    رئیس سازمان لیگ ضمن حمایت از آیین نامه مسابقات لیگ اظهار داشت: در صورتی که بند ممنوعیت حضور بازیکن خارجی در یکی از بازی های دو نفره یا یک نفره وجود نداشته باشد بازیکنان ایرانی پشت خط می مانند و برای بازیکنان ایرانی خوب نخواهد بود.

     

     

    ضرغامپور در مورد دلایل سقوط پینگ پنگ بازان ایرانی در رنکینگ جهانی تنیس روی میز گفت: مهمترین دلیل سقوط پینگ پنگ بازان ایرانی در رنکینگ جهانی شرکت نکردن در پروتورهای جهانی است. بطوری که رنکینگ ITTF هر ماه منتشر می شود. در کشورهای زیادی مسابقات پروتور برگزار می شود و شرکت نکردن بازیکنان ایرانی در پروتورها نتیجه ای جز کاهش رنکینگ نخواهد داشت.

     

     

    وی در رابطه با دلایل شرکت نکردن فدراسیون در مسابقات پروتور های جهانی خاطر نشان کرد: در جهان بازیکنان تنیس روی میز بصورت انفرادی در مسابقات پروتور شرکت می کنند و هزینه شرکت در این مسابقات به عهده خود بازیکن است. بنابراین بازیکنان ایرانی باید بصورت شخصی در این مسابقات حضور پیدا کنند تا بتوانند رنکینگ خود را ارتقا دهند. با این حال فدراسیون تنیس روی میز برای کمک به بازیکنان آیین نامه ای را تصویب کرده است که در صورتی که بازیکنی در مسابقات پروتور جهانی شرکت کند و بتواند جایگاه خود را ارتقا دهد با توجه به میزان صعودش فدراسیون درصدی از هزینه های انجام شده اش را به وی پرداخت می کند. بر این اساس اگر بازیکن بتواند با توجه به شرایطی که در آیین نامه مشخص شده است میزان صعودش را بالا ببرند می تواند تمام هزینه شرکت در مسابقات پروتور را دریافت کند در صورتی که نتواند بهبودی در رنکینگ داشته باشند، فدراسیون در پرداخت هزینه تعهدی ندارد. تمام شرایط حضور بازیکنان در رنکیگ جهانی و شرایط دریافت هزینه شرکت در این پروتورها در آیین نامه آورده شده است که بر روی سایت فدراسیون قرار دارد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ضرغام پور: همدانی‌ها آیین نامه را نمی‌دانستند، بی دلیل اعتراض کردند"
    تازه ترین اخبار