امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۰:۱۰  آخرین بروزرسانی : دی ۱۷ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲ | کد خبر : 50959
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بدنبال اظهارات رئیس سازمان لیگ اتفاق افتاد

     

     

    سرپرست تیم تنیس روی میز دهکده گنجنامه همدان آیین‌نامه اجرای لیگ برتر که توسط سازمان لیگ ارائه شده را مبهم و مشکل‌دار خواند و گفت: فقط نویسنده قادر به تفسیر بندهای آن است.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،حمید نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: مسائلی که قبل از شروع مسابقه دهکده گنج‌نامه و پتروشیمی بندر امام (ره) اتفاق افتاد، در نهایت بی‌منطقی بود و عملاً نماینده تنیس همدان قربانی و حق این تیم تضییع شد.

     

    وی افزود: در جلسه پیش از فصل سازمان لیگ آیین‌نامه دقیقاً توسط مسئولان قرائت نشد و توضیح ندادند و به دلیل شبهه برخی از جملات در آن لحظه کسی قادر به فهمیدن آن عبارات نبود.

     

    سرپرست تیم تنیس روی میز دهکده‌ گنج‌نامه همدان اضافه کرد: در مورد استفاده بازیکن خارجی در یکی از بندهای آیین‌نامه آمده که تیم‌ها مجاز به استفاده از دو بازیکن خارجی هستند که یکی در انفرادی و دیگری در دونفره می‌تواند بازی کند.

     

    به گفته وی، این کلمه می‌تواند اختیار را ایجاد می‌کند و این فرصت را به تیم‌ها می‌دهد که بازیکن خارجی را در بازی دوبل (دو نفره) استفاده کنند و یا انفرادی و در هر ارنجی قرار دهند.

     

    نظری در مورد حواشی بازی پتروشیمی خاطرنشان کرد: مسائل به وجود آمده در همدان حامی تیم ما را به نوعی دلزده کرده و تلاشی که اعضای هیئت طی سه ماه جلسه و مذاکره مستمر با مدیران مجموعه گنج‌نامه انجام شده بود، به راحتی لطمه دید.

     

     

    وی با بیان اینکه ورود بازیکن خارجی به ضرر تنیس روی میز ایران است و به هیچ وجه درست نیست ابراز داشت: تیم‌های حاضر در لیگ برتر تنیس به گونه‌ای شده است که سه تیم اول با پرداخت‌های پول‌های زیاد برترین‌های ایران را جذب می‌کنند و سایر تیم‌ها برای رقابت مجبور هستند از بازیکنان خارجی استفاده کنند.

     

    نظری ادامه داد: این برخوردهای سلیقه‌ای در رشته تنیس روی میز باعث فرار اسپانسر می‌شود و امسال به راحتی می‌شود فهمید که کم شدن تیم‌ها در سطح لیگ برتر به دلایل مختلف بوده و به مرور بحث رقابت در سطح لیگ در سال‌های آینده شاید کمتر از پنج تیم هم شود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سرپرست گنجنامه:آیین‌نامه سازمان لیگ مشکل دارد و مبهم است"
    1. محمدزاده گفت:

      باسلام خدمت آقای نظری، این که قانون نیست فرار ازقانونه


    تازه ترین اخبار