امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۷:۵۴  آخرین بروزرسانی : دی ۱۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲ | کد خبر : 51003
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     تورجهانی دبی(گراند فینال)/قرعه کشی مسابقات انجام شد. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،دقایقی پیش قرعه کشی مسابقات جهانی دبی(گراند فینال) انجام شد و بازیکنان شرکت کننده حریفان خود را شناختند. در بخش مردان ۱۵ بازیکن حضور داشته که طبق جدول مالونگ مرد شماره یک تنیس روی میز جهان با کاژوهیرو…

     

     

    تورجهانی دبی(گراند فینال)/قرعه کشی مسابقات انجام شد.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،دقایقی پیش قرعه کشی مسابقات جهانی دبی(گراند فینال) انجام شد و بازیکنان شرکت کننده حریفان خود را شناختند.

    در بخش مردان ۱۵ بازیکن حضور داشته که طبق جدول مالونگ مرد شماره یک تنیس روی میز جهان با کاژوهیرو از زاپن -تاکاکیوا از ژاپن با زان ژیک -آتچاروف از آلمان با مین سیوک از کره-ماساتو از زاپن با قرعه استراحت روبرو شده است.شوشین با چانگ چیه یوان از تایپه-ماتسوموتو از ژاپن با عبدل خدر از فرانسه-وانگ هائو با نیوا کوکی از ژاپن-وانگ از کانادا با فن ژاندونگ.

    در بخش زنان نیز ۱۵ بازیکن شرکت داشته که در این جدول دینگ نینگ از چین با جیانگ هوجیان از هنک کنک-ماریا از روسیه با تیان وی از سنگاپور-زو یولینگ چینی با قرعه استراحت روبرو شده است-لی هو چینگ از هنک کنگ با لی شیائو شیا از چین-هیو ون از کره با ژائو یان از چین-چنگ ای چینگ از تایپه با پاولوویچ از بلاروس-لی جیائو از هلند باجیون جیه از آلمان-سامارا از روسیه با لی شیون از چین روبرو شده است.

    نکته قابل توجه در این مسابقات حضور ۲۳ بازیکن آسیایی در بین زنان و مردان می باشد. ۱۲ بازیکن آسیایی در بخش زنان که علاوه بر آن بازیکن هلندی آسیایی الاصل می باشد.در بخش مردان نیز ۱۱ نفر از قاره آسیا بوده که در این بین بازیکن برزیلی و کانادایی  آسیا الاصل می باشند.

    گفتنی است این رقابتها از پس فردا صبح آغاز خواهد شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تورجهانی دبی(گراند فینال)/قرعه کشی مسابقات انجام شد"
    تازه ترین اخبار