امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۸:۱۵  آخرین بروزرسانی : دی ۱۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ | کد خبر : 51008
    ارسال خبر چاپ خبر
  • هیئت پینگ پنگ خراسان شمالی بی حاشیه و بدون حرف و حدیث فعالیت می کند و رشد خوبی نیز با وجود کمبود اعتبار داشته است.این هیئت سعی می‌کند همچنان مسابقات خود را برگزار کند و برایش ورزشکاران و حتی والدین آن ها بسیار مهم هستند.   این را می توان از حضور صد در صدی…

    هیئت پینگ پنگ خراسان شمالی بی حاشیه و بدون حرف و حدیث فعالیت می کند و رشد خوبی نیز با وجود کمبود اعتبار داشته است.این هیئت سعی می‌کند همچنان مسابقات خود را برگزار کند و برایش ورزشکاران و حتی والدین آن ها بسیار مهم هستند.

     

    این را می توان از حضور صد در صدی خانواده ها در این رشته کنار ورزشکاران احساس کرد.

     

    این بار پای صحبت دبیر فعال این هیئت نشستیم. «نکویی» در این گفت و گو به شکل صریح از عملکرد فدراسیون پینگ پنگ انتقاد می کند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،دبیر هیئت پینگ پنگ خراسان شمالی می گوید: هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی به آرامی ولی محکم حرکت می کند و تغییر محسوسی در عملکرد هیئت دیده نمی شود.

     

    «ایرج نکویی» می افزاید: حضور بازیکنان استان ما در رقابت های مختلف که بیشتر ابتکار هیئت های استان های همجوار است یا در میدان های ورزشی مسابقات آزاد که فدراسیون برگزار می کند خود دلیل این ادعاست که هیئت استان قدم های مطمئنی را بر می دارد.

     

    وی بیان می کند: بیشترین فعالیت را در رده های سنی نوجوانان و جوانان داریم و در این ۲ رده نیز استقبال بسیار خوبی شده است، ضمن این که در رده سنی خردسالان نیز استقبال بسیار خوبی داشتیم.

     

    وی یادآور می شود: برای استعداد یابی در این رشته به همکاری آموزش و پرورش نیاز داریم تا با تعامل و هم اندیشی کارشناسان هیئت ها و مسئولان ورزشی آموزش و پرورش به این امر مهم دست یابیم.

     

    وی اضافه می کند: جلساتی هم در این باره برگزار شده است که باز هم ادامه دارد و امیدواریم به هدف و برنامه مورد نظر خود برسیم.

     

    وی اظهار می دارد: هیئت استان در قسمت بانوان به طور کامل موفق است و این نتیجه تلاش ۳ ساله مربی زحمتکش و مسلط به این رشته است که علاقه وافری به تربیت ورزشکاران رده های سنی نوجوانان،جوانان و خردسالان دارد و اگر بگویم طی این ۳ سال پیشرفت فوق العاده ای در بخش بانوان نیز داشتیم سخن گزافی نگفته ام.

     

    وی تصریح می کند: در قسمت آقایان نیز مربیان پیشکسوت و دلسوزی داشتیم که به تبع آن شاگردانی موفق به استان تحویل داده اند تا جایی که در مقطع ابتدایی آموزشگاه ها «مهدی قدیری» از شیروان به تیم ملی دعوت شده است.

     

    «نکویی» از عملکرد فدراسیون ناراضی است به گونه‌ای که زبان به انتقاد می گشاید و می گوید: متأسفانه فدراسیون هیچ برنامه ای ندارد و مسئولان فدراسیون فقط به فکر اعزام برون مرزی و برگزاری مسابقات آزاد هستند که اگر بخواهیم موشکافی کنیم خروجی نخواهد داشت و تاکنون هم نداشته است.

     

    وی بیان می کند: تمام مسابقات تیمی قهرمانی کشور که میدان بزرگی برای محک خوردن بازیکنان هر استان در مقابل بازیکنان بزرگ کشور بود به یکباره در تمام رده های سنی متوقف شد و این بدترین کاری بود که فدراسیون می توانست در حق تنیس روی میز و استان های نوپا انجام دهد.

     

    وی اظهار می دارد: متأسفانه روال کار در فدراسیون کشور هیچ تغییری نداشته و گزینه حمایت از استان‌ها از برنامه فدراسیون حذف شده است و ما در بخش مالی طی ۴ سال اخیر یک ریال هم دریافتی نداشته‌ایم.

     

    وی خاطرنشان می کند: در قسمت آموزش فقط و فقط ۳۰ یا ۴۰ بسته توپ دریافت کردیم که جای بسی تأسف دارد.

     

    وی یادآور می شود: همین بی توجهی ها به شدت بازیکنان را بی انگیزه و دلزده می کند زیرا بازیکن فقط به امید مسابقه تمرین می کند و همین رقابت کردن بهترین محک برای پیشرفت یک بازیکن است و نبود مسابقه یعنی نبود هیچ امیدی به آینده ای روشن در این رشته که متأسفانه برای استان ها اتفاق افتاده است.

     

    وی عنوان می کند: این استان هم مثل تمام استان‌های کشورمان ظرفیت تربیت افراد در تنیس روی میز را دارد، هر چند که به نظر بنده در این رشته تمرین و پشتکار حرف اول را می زند.

     

    «نکویی» می گوید: آکادمی تنیس روی میز در مرکز شهر برای دسترسی آسان ورزش دوستان به این رشته قرار دارد که نتایج بسیار خوبی هم در کیفیت و هم در کمیت حاصل شد.

     

    وی بیان می کند: برگزاری مسابقات دوره ای در سطح استان و دعوت از بازیکنان خارج استان که باعث شور و نشاط می شود بهترین انگیزه برای بازیکنان هم استانی است که شاید بتواند کمی نبود رقابت های کشوری را جبران کند.

     

    دبیر هیئت پینگ پنگ تصریح می کند: برگزاری کلاس های مربی گری و داوری برای آشنایی بیشتر و جذب معلمان ورزشی آموزش و پرورش از مهم ترین هدف های هیئت پینگ پنگ استان است.

     

    وی می افزاید: می توان گفت تمام شهرستان های استان در این رشته فعال هستند و البته این را بیشتر مدیون والدین ورزشکاران هستیم که در مسابقات همیشه یار و یاور فرزندان خود هستند.

     

    وی عنوان می کند: در شهرستان اسفراین رئیس هیئت این شهر آقای خرسند، موفق به گرفتن سالن اختصاصی تنیس روی میز شد که جا دارد از همین جا از زحمات بی شائبه او تشکر و قدردانی کنم.

     

    «نکویی» بیان می کند: در شهرستان فاروج آقای سرگلزایی با تمامی مشکلات عدیده ای که دارد همیشه در مسابقات حضور می یابد و در شهرستان مانه و سملقان آقای افسری مسابقات بزرگی را برگزار می کند که نشان از علاقه وی به این رشته است ولی متأسفانه در شیروان رشد منفی داشتیم و بازیکنان فقط به مدد والدین خود توانستند عنوان برتر استان را دریافت کنند که همیشه قدردان آنان هستیم ، شهرستان های گرمه و جاجرم هم روند رو به رشد و قابل قبولی دارند.

     

    وی ادامه می دهد: در حال حاضر حدود ۳۵ مربی و ۵۰ داور مرد دارای کارت و در بخش بانوان پینگ پنگ باز حدود ۸۰ بازیکن و در بخش مردان پینگ پنگ باز ۱۰۰ بازیکن سازمان یافته در استان داریم.

     

    وی یادآور می شود: تاکنون به شکل دست و پا شکسته، ضعیف و مقطعی حامیان مالی کوچکی داشته ایم اما تنها حامی مالی صد درصدی این هیئت دکتر «افشین» رئیس هیئت استان است که تکیه گاهی مطمئن به خصوص از نظر مالی برای این هیئت بوده و هست.

     

    وی عنوان می کند: می شود گفت اداره کل ورزش و جوانان هیچ کمکی نکرده است و البته ما دورا دور در جریان هستیم که بودجه ای هم در کار نیست و هر آن چه را در اختیار داشتند هر چند بسیار ناچیز در اختیار هیئت ها قرار دادند و بهتر است بگوییم چیزی دریافت نکرده ایم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ایرج نکوئی:فدراسیون یک ریال به استان کمک نکرده است"
    تازه ترین اخبار