امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۹:۱۹  آخرین بروزرسانی : دی ۱۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۲ | کد خبر : 51047
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   منبع خبر پایگاه مستقل اطلاع رسانی تنیس روی میز پاسخ سیروس صادر پور ، رئیس هیأت استان بوشهر به بخشی از سخنان مجید احتشام زاده در رادیو ورزش     به نام خدای مهربان   باعرض سلام و ادب و احترام و ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی ورزشکاران ، مربیان، سرپرستان و ورزش دوستان…

     

    big-thumb-6072011783

    منبع خبر پایگاه مستقل اطلاع رسانی تنیس روی میز

    پاسخ سیروس صادر پور ، رئیس هیأت استان بوشهر به بخشی از سخنان مجید احتشام زاده در رادیو ورزش

     

     

    به نام خدای مهربان

     

    باعرض سلام و ادب و احترام و ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی ورزشکاران ، مربیان، سرپرستان و ورزش دوستان تمامی رشته های ورزشی میهن عزیزمان ایران اسلامی

     

    اینجانب سیروس صادر پور رئیس هیأت تنیس روی میز استان بوشهر ، در مورخه ۱۶/۱۰/۹۲ در ساعت ۱۵ بعد از ظهر در حالیکه به رادیوی ورزش گوش می دادم متوجه مصاحبه تلفنی ریاست فدراسیون تنیس روی میز و آقای مجید احتشام زاده شدم.

     

    من وارد موضوع و مباحث اختلافات این دو نمی شوم لیکن در صحبتهای انتهایی آقای احتشام زاده متوجه مسائلی شدم که بر خود لازم می دانم تا در مورد آنها توضیحاتی عرض نمایم.

     

    آقای احتشام زاده در صحبتهای خود در مورد لیگ برتر باشگاههای کشور اینگونه مطرح کردند که این لیگ ، لیگ برتر نیست و مشخص نیست که از کجا هستند و مربیان آنها چه کسانی هستند. ایشان در مورد تیم شهرداری بابل اظهار کردند که معلوم نیست این تیم از کجا آمده ومربی آن کیست . مربی تیم پتروشیمی بندرامام اصلا” کارت مربیگری ندارد . تیم پتروشیمی عسلویه که مربی آن آقای رحمانی است معلوم نیست کیست واز کجا آمده و همینطور درمورد تیم دانشگاه آزاد آقای مجتبی صابری کیست واز کجا آمده واصلا” سابقه مربیگری ندارد. بنده از سخنان احساسی ایشان بسیار متعجب شدم و بر خود لازم دانستم تا خدمت ایشان اطلاعاتی در مورد افرادی که نام بردند ارائه دهم و امیدوارم که ایشان از غرور و تکبرخود کم نموده ومنش پهلوانی را سرلوحه سخنان احساسی خود قرار دهد و همچنین باخانواده پینگ پنگ در سطح کشور بیشتر آشنا شوند:

    ۱-مربی تیم شهرداری بابل آقای رحمت عالمیان پدر نوشاد ونیما عالمیان می باشد که احتیاجی به معرفی ایشان نیست و بر همه روشن است که این دوجوان چگونه برای ایران عزیزمان افتخارآفرینی می کنند.

     

    ۲-مربی تیم پتروشیمی بندرامام آقای پیمان حسنی است .من کاری به درجه مربیگری یاسابقه ایشان ندارم اما ایشان و تیم پتروشیمی ازتیم های قدیمی لیگ برتر می باشد .

     

    ۳- مربی تیم دانشگاه آزاد آقای مجتبی صابری از بازیکنان قدیمی و دارنده اولین باشگاه خصوصی پینگ پنگ در تهران می باشد که شاگردان بسیاری را به جامعه پینگ پنگ تقدیم کرده است.

     

    ۴-مربی تیم پینگ پنگ گنجینه ی همدان آقای نادر شاملو می باشد که از بازیکنان خوش استیل وخوشنام همدان و هم اکنون نیز از مربیان تیم ملی نوجوانان و جوانان کشور می باشد که خانواده پینگ پنگ نیز هم از اخلاق ایشان و همینطور از علم مربیگری ایشان اطلاع کامل دارند.

    ۵- واما مربی تیم پتروشیمی عسلویه آقای ابراهیم رحمانی است که ایشان ۳۳ سال سابقه بازیگری ومربیگری درهیئت پینگ پنگ استان بوشهر را دارد.

    ایشان نفر اول در تیم ارتش جمهوری اسلامی ایران و سابقه عضویت در تیم منتخب نیروهای مسلح ، نفر اول پیشکسوتان بالای ۴۰ سال ایران وبه تازگی نفرچهارم بالای ۵۰ ساله ایران گردیده اند .

    همچنین ایشان زحمت زیادی برای پرورش بازیکنان دررده های سنی مختلف آن هم در یکی از جنوبی ترین و مرزی ترین نقاط کشور را کشیده که ماحصل آن تربیت بازیکنانی چون جمشید صدیق است که به عنوان بازیکن تبم ملی جوانان انتخاب گردیده است و ضمناً آقای ابرهخیم رحمانی بر خلاف آقای احتشام زاده دارای کارت رسمی مربیگری از فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران می باشد .

    جناب آقای احتشام زاده جنابعالی از زمانی که لیگ تشکیل شد در تیم های مختلف بازی کرده اید و مبالغ هنگفتی رانیز به جیب زده اید اما درسال جاری هیچ یک ازتیم های شرکت کننده خواهان شما نبودند چون دوران بازیگری شما سالهاست که به اتمام رسیده . جنابعالی حق اینکه به کسی بی احترامی کنید را ندارید وبنده به عنوان مسئول رسمی و خادم پینگ پنگ استان بوشهر این اجازه رابه شما وهیچ کس دیگر نمی دهم که درباره ی باشگاه ، مربی و یا ورزشکاران این استان اینگونه صحبت نمائید. اگرجنابعالی انتقادی از فدراسیون دارید لطفا” طرف صحبت تان فقط فدراسیون باشد وبه افراد دیگر بی احترامی نکنید واینجانب رسما” ازشما تقاضا دارم تادرهمان رسانه ی ملی ( رادیو ورزش ) ازآقای ابراهیم رحمانی عذرخواهی نمائید وگرنه حق پیگیری این موضوع از طر یق مراجع قانونی برای هیأت تنیس روی میز استان بوشهر محفوظ می باشد .

     

    سیروس صادرپور

     

    رئیس هیئت تنیس روی میز استان بوشهر- ۱۸/۱۰/۹۲

     

     

    :::::::: برای این خبر ۳دیدگاه ارسال شده است.

     

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پاسخ رئیس هیأت استان بوشهردر ارتباط با گفتگوی مجید احتشام زاده با رادیو ورزش"
    1. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      باسلام
      احتراما، ما هم کاری به درجه مربیگری این افراد نداریم بلکه منظور ما کارنامه و خروجی این افراد است.
      بازم با تشکر از سیروس عزیز
      باتشکر

    2. مرتضی موغلی گفت:

      با سلام و ادب و احترام.
      در اصل می بایست کارت مربیگری افراد درکنار کارنامه خروجی قرار گیرد. هردو باهم

    3. لطف الله عربي گفت:

      باسلام
      جناب آقای رحمانی ازپیشکسوتان خوش نام استان بوشهر وایران می باشد افرادی که ازنزدیک باایشان مصاحبت وبرخوردداشته اندمتوجه خصوصیات اخلاقی ومنش پهلوانان ایشان هستند براهالی ورزش لازم است که احترام تمام به این کنجینه های اخلاق وورزش بنمایند باتقدیم احترام به جناب آقای رحمانی

    4. محمدزاده گفت:

      باسلام آقای رحمانی ازبازیکنان وپیشکسوتان وقهرمانان استان آذربایجان غربی وارومیه می باشدکه علاوه براخلاق منحصربفرد ازلحاظ دانش وفنی درسطح بالایی قراردارند.آفرین به آقای صادرپور بخاطر حمایت قاطع شان

    5. خسرومايلي گفت:

      با سلام

      آقای رحمانی یکی از پیشکسوتان محبوب این خانواده بوده وهست و منش پهلوانیش

      زبان زد همه میباشد . بنده افتخار داشتم تا در کلاس مربیگری در کنار ایشان

      باشم واز تواضع وفروتنی که داشتند درس یاد بگیرم در ضمن از جناب آقای

      صادر پور رئیس محترم هیت استان پوشهر بخاطر حمایت قاطع از این مربی ارزشمند

      تشکر وقدر انی میکنم . با تشکر

    6. خیراندیش گفت:

      با درود
      ارادت خود را به استاد بزرگوار جناب رحمانی و همه زحمتکشان ورزش و مربیان راستین اعلام می داریم

    7. رضا قلی زاده گفت:

      با سلام
      با تشکر از آقای صادرپور به خاطر حمایت از مربیان زحمتکش و دلسوز کشور

    8. طاهر مظفری گفت:

      با سلام وتشکر از آقای صادرپور که بدون در نظر گرفتن منافع شخصی و مصالح اجتماعی خود به دفاع از مربیان زحمت کش لیگ برتر بر آمدند در ادامه صحبتهای ایشان بایستی به جناب آقای احتشام زاده عرض کنم که برادر عزیز صرف بازیکن مطرح سالهای گذشته بودن هیچ دلیلی دال بر بی احترامی به دیگران نمی باشد شما هرچه زحمت کشیدید چندین برابر مزد زحمات خود راگرفتید ما که از بازیکنی آقای احتشام زاده در رنکینگ جهانی نشانی نیافتیم از افتخارات ایشان در آسیا نیز چیزی ندیدیم حتی آنقدر محدود بودید که شاگردی نیز تحویل جامعه تنیس روی میز ندادید و هرچه داشتید برای خود نگاه داشتید مخلص کلام: لوطی تو برو لقمه خود گاز بزن کم پشت سر خلق خدا ساز بزن

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        با سلام
        احتراما، با تشکر از آقای صادر پور که برخلاف برخی افراد منفعت طلب که تا دیروز صدای ان الحق آنان گوش فلک را کرکرده بود به دفاع از مربیان برخواستند.
        خصوصا در ارتباط با بند ۲ این مطلب باید از ایشان قدردانی و تشکر ویژه نماییم.
        متاسفانه برخی افراد از نجابت خانواده تنیس روی میز سو استفاده کرده و فکر میکنند خودشان که هیچ سابقه روشنی در این رشته ندارند تنها وارث فهم و درک از این رشته هستند! از در بیرونشان می کنی از پنجره وارد می شوند آن هم بدون هیچ خیر و ثمری برای این رشته!
        اگر این افراد در طی این چند سال بدنبال گرفتن یک دیبلم قانونی ونه جعلی برمی آمدند حالا حداقل بعنوان یک دیبلمه کارشناس عرض اندام می کردند!
        البته در این ارتباط شانس آورده ایم که حتی دیبلم این افراد با شبهه و اما واگر همراه است زیر در غیر این صورت اگر فوق دیبلمی یا لیسانسی گرفته بودند که دیگر اهالی این رشته از مملکت خود بیرون میکردند!(مثل جوک جو سازی در ماهشهر)
        اما در باره برخی دیگر افراد باید عرض کنم که متاسفانه در این عرصه برخی از افراد هستند که در یک زمانی قهرمان بوده و البته چند برابر مزد خود را نیز گرفته اند اما همواره در گفته ها و مصاحبه ها و …ادعا میکنند که فلانی کجا بود؟ من ندیدم؟ فلانی چه سابقه ای داشته من قبول ندارم….فلانی تیم ملی نبوده من نمی شناسم و……
        باید به این افراد بفهمانیم که مگر معیار رویشها جدید تو وامثال تو باید باشند؟اصلا مگر قرار است تا وقتی که تو و امثال تو هستند رویش جدیدی رشد و پرورش نکند؟
        بهتر است آقایان این اراجیف را بس کنند والا مجبوریم طی چند مقاله مهم بصورت مستقیم آنان را تحت شعاع قرا دهیم!
        باتشکر

    9. طاهر مظفری گفت:

      در ضمن در مورد آقای مجتبی صابری عرض کنم که ایشان یکی از بهترین مربیان حال حاضر در کشور می باشد گواه این نکته نیز شاگردان ایشان از قبیل شایان ملکی عرفان قرآنی و… می باشند در عرصه اخلاق نیز یکی از با اخلاق ترین ورزشکاران و مربیان می باشند. همیشه احترام به پیش کسوت را هم خودرعایت کرده و هم به شاگردان توصیه می نمایند هر چند که امثال آقایان احتشام زاده از منش ایشان و سایر مربیان و بازیکنان سواستفاده کرده و هر از چند گاهی در مورد گروهی مطلب زده یا مصاحبه می فرمایند.

    10. amidi گفت:

      با سلام جناب اقای رحمانی مربی بزرگی هستند.این برازنده نیست که هر شخص در هر موقعیت بخواهد برای مطرح کردن خود ،دیگران را تخطئه نماید. ان زمان که افرادی با کارت مربیگری درجه سه در لیگ برتر مربیگری میکردند چرا اعتراضی نشد

    11. علی پور علی گفت:

      با سلام خدمت دوستان عزیزم علی الخصوص استاد رحمانی و جناب صادرپور.بنظر اینجانب این قضیه رو زیاد بال وپر ندین چون اقایی که این حرفا رو زده حتی اگه تا ابد قهرمان باشه که نمیشه فکر میکنه کسیه…ورزشکار باید بدونه که اول مرام پهلوانی باید داشته باشه بعدش قهرمانی رو به یدک بکشه.بیایید در حرفامون سعه صدر داشته باشیم وخانواده پینگ پنگ رو از خودمون دلزده نکنیم.باید قبول کرد که همیشه ادم در بورس نمیتونه باشه.**قابل توجه اقای قهرمان**


    تازه ترین اخبار