امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۳۵:۳۱  آخرین بروزرسانی : دی ۱۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۲ | کد خبر : 51065
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   در حالی که تمام چشمها به مسابقات قهرمانی برترینهای جهان در دبی دوخته شده است ،تیم ملی چین بنا به درخواست طرفداران محلی در یکی از پارکهای زیبای دبی وبر روی میزهای پاکی مشغول به بازی کردن تنیس روی میز شدند. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،تیم ملی چین از توسعه…

     

    1

    در حالی که تمام چشمها به مسابقات قهرمانی برترینهای جهان در دبی دوخته شده است ،تیم ملی چین بنا به درخواست طرفداران محلی در یکی از پارکهای زیبای دبی وبر روی میزهای پاکی مشغول به بازی کردن تنیس روی میز شدند.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،تیم ملی چین از توسعه تنیس روی میز در یک کشور عربی اظهار تعجب کرد.ژان ژیک در این باره گفت:من بسیار شگفت زده شدم چون فکر میکردم تنیس روی میز فقط در چین معروف ومحبوب است اما شاهد گسترش این رشته در سرتاسر جهان هستیم.

    حضور بیادمندنی و نمادین تیم تنیس روی میز چیز در پاک صف در دبی انجام شد.

     2

     

    3

     

    4

     

    5

     

    6

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تیم ملی چین وپینگ پنگ در پارک دبی(تصویری)"
    1. محمد رصاعدالت پناه گفت:

      جناب علوی واقعا ما باید تعصف بخوریم که چرا کشور ما از این برنامه ها برای رشد و توسعه این ورزش انجام نمیده یا بهتر بگم فدراسیون ما اینقدر بی بهره شده که این برنامه ها که بماند سربازی بهترین قهرمان رشتمونو نمیتونه درست کنه واقعا برای خودمون متاسفم

    2. نیکخواه-محمد گفت:

      نکات جالب این عکس ها:
      ۱-برخورد صمیمانه بازیکنان چین با مردم عادی در پارک و حاضر شدن آنها پشت میز و بازی کردن با آنها.
      ۲-میز ها و پابه تور هایی رو در این پارک میبینیم که در همین پایتخت کشورمون هم در بعضی از سالن های حتی تخصصی پینگ پنگ کمتر میشه دید.
      ۳-عجب محافظه کار هایی هستند این پینگ پنگی ها در ارتباط با حفظ و نگهداری از بدنشون نگاه کنید به عکس پنجم با وجودی که MA LONG راست دست هست ولی ترجیح داده با دست چپ این پرنده با چنگال های تیز رو بگیره (البته با روکشی در دست )و ریسک نکرده که احتمالاً این پرنده دستش رو زخمی کنه و مسابقات رو از دست بده .

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        جناب نیکخواه عزیز
        با سلام
        احتراما از دیدگاههای مدبرانه شما تشکر میگردد.
        باتشکر

    3. طاهر مظفری گفت:

      جناب آقای محمد نیکخواه عزیز
      با تشکر از کامنتهای به موقع و به جای شما و با توجه به این نکته نیز که کشور ما متاسفانه از برگزاری این نوع مسابقات کاملا بی بهره و محروم میباشد ولی بایستی در پاسخ به بند دو جنابعالی عرض کنم همانطور که در عکسها مشهود میباشد تمامی میزها داخل سالنی و چرخدار هستند که احتمالا به مناسبت این رویداد به پارک انتقال داده شده و ۱۰۰% بعد از مراسم جمع آوری خواهد شد

    4. علی پور علی گفت:

      سلام دوستان عزیز پینگ پنگی.بیایید ظاهربین نباشیم.در ایران اینهمه استعداد داریم اما فقدان یک فدراسیون قوی اکثره بازیکنا رو بی انگیزه کرده.هدف از ورزش حرفه ای صرفا تامین سلامتی نیس که باید ارزش بدن.باشگاه کمه و تیمداری هم نمیکنن.

    5. ابری گفت:

      اقای علوی عزیزبه دوستان بفرمایید آنجادوبی است پول درش فراوان است.پول نفتش زیاد است ومردمانش بسیار کم.پول نفتش به جیب چند نفر معلوم الحال نمیرود برای همه به یک نسبت خرج میشود..
      بد نیست گاهی وقتها همه بدانند که خزانه ملت خیلی خالی است زیاد خودمان را گول نزنیم.
      اونجا چون جایزه اش خیلی بالا است همه میروند وخیلی هم مهربان میشوند ولبخند هم می زنند وعکس هم می گیرند.روزکار سخت ما هم انشالا به زودی بسر خواهد رسیدانوفت خواهید دید که همین چشم بادامی ها با سر خواهند امدتا بچه های ما را تمرین دهند ومزدی بگیرند.این هنر کشورهای حاشیه نشین نیست این معجزه پول است.
      امیدوارم جیب هیچ بزرگتری در این روزگار خالی نماند چون در این روزگار عزت وذلت را با پول می سنجند..


    تازه ترین اخبار