امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۵:۳۰  آخرین بروزرسانی : دی ۲۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ | کد خبر : 51122
    ارسال خبر چاپ خبر
  • این مطلب در تاریخ ۲۱ آذر ۹۰ از طریق سایتی که درحال حاضر بصورت واقعی نه جوسازی بعنوان سایت مجازی  فدراسیون لقب گرفته برعلیه این سایت ومدیر آن رسانه ای شده است:   چندی است یکی از ورزشکاران قدیمی استان خوزستان سایتی را راه اندازی کرده است که در اوایل به قول بازیکنان تیم ملی…

    این مطلب در تاریخ ۲۱ آذر ۹۰ از طریق سایتی که درحال حاضر بصورت واقعی نه جوسازی بعنوان سایت مجازی  فدراسیون لقب گرفته برعلیه این سایت ومدیر آن رسانه ای شده است:

     

    چندی است یکی از ورزشکاران قدیمی استان خوزستان سایتی را راه اندازی کرده است که در اوایل به قول بازیکنان تیم ملی فکر می کردیم برای پیشرفت این رشته فعالیت می کند ولی هم اکنون می بینیم با همکاری برخی در فدراسیون مکانی شده برای توهین به اهالی تنیس روی میز در اقصی نقاط ایران . البته اگر از حق نگذریم کارهای خوبی نیز انجام شده است .

     

    اگر این رویه توسط مدیریت این سایت و فدراسیون نشینان ادامه یابد مجبور می شویم مسائل پشت پرده ای را بازگو کنیم که ممکن است بازهم تنیس روی میز دچار بحران شود . پس بازهم صبر می کنیم تا ببینیم چه می شود .

    انشاء الله که مسئولین فدراسیون بخود بیایند و به فکر پیشرفت این رشته ورزشی باشند .

     

    :::::::: برای این خبر ۲ دیدگاه ارسال شده است.

     جالب اینجاست که در پایان این مطلب ۲ دیدگاه نیز ارسال شده که در حال حاضر بهتر از نظر نویسنده این دیدگاهها را در باره پایگاه تخصصی وسایت مجازی فدراسیون جویا شویم!

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برگی از تاریخ:جو سازی یکی از سایتها در زمان اعتراضات برعلیه پایگاه تخصصی"
    تازه ترین اخبار