امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۸:۵۵  آخرین بروزرسانی : دی ۲۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ | کد خبر : 51149
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مجوز اولین مدرسه تخصصی تاریخ پینگ پنگ ایران صادر شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،علیرضا حمیدی رئیس هیات استان و موسس این مدرسه اعلام کرد : مجوز این مدرسه با همکاری همه جانبه آقای جعفر قدیری مدیر کل سابق اداره کل ورزش و جوانان استان و همکاران محترمشان با شرایط ذیل و…

    pingpong

    مجوز اولین مدرسه تخصصی تاریخ پینگ پنگ ایران صادر شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،علیرضا حمیدی رئیس هیات استان و موسس این مدرسه اعلام کرد : مجوز این مدرسه با همکاری همه جانبه آقای جعفر قدیری مدیر کل سابق اداره کل ورزش و جوانان استان و همکاران محترمشان با شرایط ذیل و با اجرای طرح یک مربی ، یک بازیکن در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد :

     

    ۱- این مدرسه با مشورت اکثر کارشناسان و صاحب نظران پینگ پنگ ایران به صورت ترمی و در دوازده ترم (هر ترم سه ماه و هر ماه ۱۳ جلسه) با حضور مربیان و بازیکنان با تجربه استان و نظارت مربیان بین المللی و مربیان تیم های ملی گذشته و حال حاضر در رده های مختلف سنی (آقایان و بانوان) برگزار خواهد شد.

     

    ۲- حضور مربیان بین المللی ومربیان تیم های ملی ، بازیکنان درجه یک کشور در استان.

     

    ۳- تشکیل پرونده پزشکی برای کلیه هنرجویان.

     

    ۴- حضور مربی بدنساز در کلیه تمرینات.

     

    ۵- برگزاری کلاس های توجیهی روانشناسی برای والدین و هنرجویان.

     

    پس از پایان هر ترم از هنرجویان امتحان گرفته خواهد شد، در صورت قبولی موفق به دریافت گواهینامه معتبر و مجوز حضور در ترم بعدی را کسب خواهند کرد.

     

    ضمناً با تشکر ویژه از آقای علوی و همکاران محترمشان ، از کلیه پیشکسوتان ، رؤسای هیات ها ، مربیان ، داوران و بازیکنان محترم و دلسوخته این رشته ورزشی در سراسر کشور تقاضا دارم با راهنمایی های ارزشمند خود این حقیر سرا پا تقصیر را یاری نمایند.

     

     

     

    کوچکترین عضو تنیس روی میز ایران – اردتمند شما : علیرضا حمیدی

     

    نام نیکی گر بماند ز آدمی به کز او ماند سرای زرنگار

     

    pingpong2

    شماره تماس : ۰۹۱۵۱۶۱۱۰۵۷

     

    ایمیل :p_kh_jonobi@yahoo.com

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مجوز اولین مدرسه تخصصی تاریخ پینگ پنگ ایران صادر شد‎"
    1. سعید حکیمی گفت:

      باسلام
      بسیار اقدام ارزشمندی است. تمام استانهای کشور به اینگونه مدارس تخصصی نیاز دارند. فقط خدا کند مشکلات مالی، این حرکت را کند یا متوقف نکند. چون اگر همه ی هزینه ها از بازیکنان دریافت شود، استقبال ناچیز خواهد بود و اگر موسس مدرسه بخواهد بخشی از هزینه ها تقبل کند که نیاز به اسپانسر قوی دارد. لطفا گزارشات عملکرد شش ماهه از این مدرسه منعکس فرمایید تا به فراموشی سپرده نشود.

    2. فریبا قوامزاده گفت:

      با سلام سفر های هزاران کیلومتری با گام اول شروع میشود و اب قدرتش از صخره ها بیشتر است و نیت زلال اقای حمیدی در تنیس روی کشور تمام مشکلات راه را از پیش پا بر میدارد.باز هم تبریک برای ایده نو و ارزوی سلامتی و موفقیت

    3. amidi گفت:

      با سلام خدا قوت پهلوان


    تازه ترین اخبار