امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۳۵:۴۳  آخرین بروزرسانی : دی ۲۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ | کد خبر : 51275
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   *مسابقات پیشکسوتان استان اصفهان بمناسبت دهه فجر برگزار می‌شود.این مسابقات در رده های سنی مختلف و در تاریخ ۴ بهمن‌ماه در خانه تنیس روی میز استان اصفهان برگزار می‌شود   *طبق اخبار ارسالی به این پایگاه یکی از اعضای کمیته فنی که بدلیل عدم تخصص مورد اعتراض شدید افکار عمومی قرار گرفته نقش اساسی…

     

    *مسابقات پیشکسوتان استان اصفهان بمناسبت دهه فجر برگزار می‌شود.این مسابقات در رده های سنی مختلف و در تاریخ ۴ بهمن‌ماه در خانه تنیس روی میز استان اصفهان برگزار می‌شود

     

    *طبق اخبار ارسالی به این پایگاه یکی از اعضای کمیته فنی که بدلیل عدم تخصص مورد اعتراض شدید افکار عمومی قرار گرفته نقش اساسی را در حذف نام مهران احدی وحمیدرضا طاهر خانی از تیم ملی (ب) برعهده داشته است.

    *طبق همین اخبار همین عضو کمیته فنی بصورت پرفشار برعلیه مربی تیم ملی جوانان  وقرار گرفتن نام خود  در یکی از رده های ملی به جهت حذف آن مربی اقدام کرده  است.

    *طبق اخبار واصله تیم ملی (ب) برای شرکت در بیست و دومین دوره از رقابتهای فجر مشخص شده است که در آن نامی از بازیکنان باسابقه که از قضا در آخرین مسابقات انتخابی نیز موفق بوده اند دیده نمی شود.نام محمد رضا اخلاق پسند و مهران احدی جزو تیم ملی (ب) در نطر گرفته نشده است.

    اسامی این تیم :امین میر الماسی ، واحد مالمیری ، عارف احمدی فر ، میعاد لطفی و افشین نوروزی می باشد. البته بدلیل فشارهای وارده که بزودی بر بدنه فدراسیون وارد خواهد شد احتمال تغییر در این لیست پیش بینی می شود.

    *آخرین آمارها نشان دهنده رشد بی سابقه اعتراضات در ارتباط با تصدی یک غیر کارشناس مربیگری بر کمیته مربیان فدراسیون تنیس روی میز دارد.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اخبارکوتاه(۲۴دی ماه)"
    تازه ترین اخبار