امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۳۵:۴۰  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 5128
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از سایت جهانی تنیس روی میز؛دختران تازه وارد اسپانیایی مدال طلای این دوره از مسابقات را از آن خود نمودند وبرحیرت همگان در این دوره از مسابقات افزودند. با بازیهای بسیار عالی و قابل قبول و بدور از انتظار از بازیکنان خوب اسپانبا به نام پاتریشیا…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از سایت جهانی تنیس روی میز؛دختران تازه وارد اسپانیایی مدال طلای این دوره از مسابقات را از آن خود نمودند وبرحیرت همگان در این دوره از مسابقات افزودند.
    با بازیهای بسیار عالی و قابل قبول و بدور از انتظار از بازیکنان خوب اسپانبا به نام پاتریشیا فرناندز و لورا رامیرز که تیم پرو را به تسلیم وادار نمود ؛تیم اسپانیا توانست با اقتدار مدال طلای این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.
    با این حال تیم قدرتمند پرو هم با ترکیبی از گابریلا سوتو و فرانسیسکا وارگاس  بازیکنان باتجربه و قدرتمند خود وارد میدان شد که با توجه به قدرت نمایی خوب بازیکنان تیم اسپانیا نتوانستند آنان را شکست دهند ودر یک بازی تقریبا نزدیک بازی را به انها واگذار نمایند.
    از نظر کارشناسان شرکت کننده در این دوره از مسابقات قهرمانی اسپانیا یک رویداد بسیار بزرگ تلقی می شود وانعکاس این خبر تقریبا در همه جا منتشر شده است وهمه با تعجب و حیرت به این نتیجه توجه میکنند.
    گابریلا سوتو در این باره گفت: چون همه چیز این بازی به من بستگی داشت وفشار زیادی روی من بود نتوانستم بصورت منطقی اعصابم را کنترل کنم وبه همین خاطر تمام قدرت بازی خودم را به نمایش نگذاشتم ومدال طلا ومقام قهرمانی را از دست دادیم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دختران اسپانیاوقهرمانی در پروتور شیلی"
    تازه ترین اخبار