امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۲۱:۲۹  آخرین بروزرسانی : دی ۲۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ | کد خبر : 51292
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     ملی پوش تنیس روی میز با اشاره به عدم حضورش در جام فجر گفت: برخوردها با بازیکنان با تجربه تاسف آور است به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مهران احدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد غیبتش در ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات جام فجر اظهار داشت: نمی‌دانم…

     

     

    ملی پوش تنیس روی میز با اشاره به عدم حضورش در جام فجر گفت: برخوردها با بازیکنان با تجربه تاسف آور است

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مهران احدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد غیبتش در ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات جام فجر اظهار داشت: نمی‌دانم این چه اتفاقی است که افتاده و باید این طور برداشت کنیم که هرکس کمتر تلاش کند سود بیشتری می‌برد. نمی‌دانم بر چه اساسی بازیکنان دعوت شده‌اند و این نوع برخوردها تاسف آور است.

     

    وی ادامه داد: بارها گفته‌ام که عاشق تنیس روی میز هستم و برای حضور در تیم ملی هم هیچ انگیزه شخصی ندارم و تنها به خاطر تعصبی که نسبت به پیراهن ملی دارم، برای رسیدن به آن تلاش می‌کنم.

     

    ملی پوش با سابقه تنیس روی میز ایران گفت: شاید هم مسئولان فدراسیون و مربیان تصمیم درستی گرفته‌اند و من اشتباه می‌کنم، اما اگر همه این مسائل را کنار هم بگذاریم و با کشورهای دیگر مقایسه کنیم، متوجه می‌شویم که اینجا برخوردها با پیشکسوتان و بازیکنان با تجربه چندان خوب نیست.

     

    احدی عنوان کرد: در سال‌هایی که به عنوان بازیکن حضور دارم، کوچکترین حاشیه‌ای نداشته‌ام و همیشه به تمرین و بازی فکر کرده‌ام و باز هم تلاش می‌کنم و هر زمانی که تیم ملی به من احتیاج داشته باشد، با جان و دل بازی می‌‌کنم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "احدی:برخوردها با بازیکنان با تجربه تاسف آور است"
    1. متاسفانه در این برهه زمانی کمر به حذف اسطوره ها بسته شده . متاسفانه به قطاری که تند میرود سنگ میزنند . مشکلی نیست ، چون شما و عزم راسختان را میشناسم خیالم راحت است چراکه شما مرد روزهای سخت هستید و براحتی میتوانید به جایگاهی که لیاقتش را دارید برسید ، چه بسا که تا کنون نیز به این مهم دست یافته اید . جوانان به خاطر داشته باشند که حفظ قهرمانی از کسب قهرمانی سختت است و این مهم را شما سال ها بخوبی انجام داده و انجام خواهید داد . به امید ادامه موفقیت های شما .

    2. سعيد حكيمي گفت:

      آقا مهران سه هفته پیش در دسته برتر به راحتی برخی بازیکنان را شکست داد وبسیاری رااز پیش رو برداشت. در یک دوره ای کسی جز باسابقه ها جایی در پینگ پنگ نداشت، الان هیچ باسابقه ای را اصلا ورزشکار حساب نمی کنند!! کی افراط و تفریط قرار است دست از سر ما بردارد؟؟ خدا می داند

    3. amidi گفت:

      با سلام هر کدام از افراد با سابقه و پیش کسوت ما یک برند هستند که مانند اثر انگشت تکرار ناشدنی اند و بایستی به جوانان و ایندگان این رشته اجازه دارد و فرصت داد تا با این برند ها و تاکتیکهای خاص بازی کنند و تجربخ اندوزی کنند نه تنها اقایان احدی و اخلاق پسند بلکه میدیا لطف اله نسبی و بهنام رحمت پناه . اکبر بهمنی و …..تا اقای عاصی، بایستی تا زمانی که میتوانند و در عرصه های رقابتی حضور داشته باشند. باید زمینه حضور را فراهم کرد نه اینکه حذف صورت بگیرد

    4. جای تاسف است که با بازیکن ارزشمندی همچون مهران احدی این گونه رفتار میشود حق مهران تیم ملی است۰


    تازه ترین اخبار