امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۱۹:۰۱  آخرین بروزرسانی : دی ۲۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ | کد خبر : 51307
    ارسال خبر چاپ خبر
  • جای صبا صفری و مهشید اشتری خالی! قرار است اردوی تیم ملی مردان و زنان کشورمان از تاریخ ۲۵ دیماه لغایت ۱ بهمن بجهت بیست و دومین مسابقات مبارکه فجر در تهران برگزار گردد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،این اردو در حالی برگزار می شود که خدا را شکر بازیکنی همانند فاطمه زهرا…

    1420346_187408081444976_391091434_n

    جای صبا صفری و مهشید اشتری خالی!

    قرار است اردوی تیم ملی مردان و زنان کشورمان از تاریخ ۲۵ دیماه لغایت ۱ بهمن بجهت بیست و دومین مسابقات مبارکه فجر در تهران برگزار گردد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،این اردو در حالی برگزار می شود که خدا را شکر بازیکنی همانند فاطمه زهرا مختار رضایی بالاخره موفق شد به حق خود برسد و جزو نفرات اصلی  دعوت شده به این اردو باشد.

    اما باتوجه به شعار تازه فدراسیون نشینان در ارتباط با جوانگرایی که منجر به نادیده گرفتن دوکاپیتان مقاطع مختلف تیم های ملی شده است(مهران احدی و شاهین اخلاق پسند) چرا و به چه علت از دو بازیکن در حال رشد نوجوان و جوان دختر به نامهای صبا صفری و مهشید اشتری که مطمئنا روند موفقیت آنان بسیار قابل قبول ورو به رشد بوده است به هر عنوان در این اردو دعوت بعمل نیامده است؟

    با توجه به اینکه شرایط برای حضور این بازیکنان در بخش انفرادی مهیا می باشد ای کاش این دوبازیکن به اردوی تیم ملی هم دعوت شده بودند!

    در اینکه اعضای یک تیم برای شرکت در این مسابقات مشخص و چهار نفر می باشد شکی نیست اما مسئولان فدراسیون و خصوصا مربیان تیمهای ملی بسادگی میتوانستندحداقل از این بازیکنان برای شرکت در اردویی که تمام رده های سنی بانوان بصورت یکجا در آن حضور دارند دعوت بعمل آورند.

    در هر  صورت چنانچه عدم دعوت از این دوبازیکن بسیار عالی وخوش اخلاق مشکل مالی می باشد اینجانب در همین جا اعلام میکنم برای این موضوع و همچنین موارد مشابه برای بانوان مظلوم تمام هزینه های آن را با عشق تقبل نمایم.

    هنوز فرصت باقی است واین بازیکنان چشم براه! مطمئن برگزاری شش روز اردو باتوجه به وضعیت بانوان کمک فراوانی به این بازیکنان کم سن و سال و در حال رشد می نماید……امید واریم ….

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جای صبا صفری و مهشید اشتری خالی!"
    1. اشتری گفت:

      جای تعجب دارد اگر اشتباه نکنم خانم مهشید اشتری در رنکینگ جهانی درسه رده سنی(نوجوانان،جوانان،امیدها)نفراول ایران هستند واز این جهت رکوردار هستندونفرچهارم بزرگسالان به لحاظ رنکینگ،خانم صفری هم که درجام فجر وارد رنکینگ شدند ودر مسابقات دوبل هم افتخار آفرینی کردند. این دو در آغاز راه موفقیت هستند خداکند که در روحیه آنها تاثیر منفی نگذارند


    تازه ترین اخبار