امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۴۲:۱۲  آخرین بروزرسانی : دی ۲۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ | کد خبر : 51312
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بدون شک از دکتر نصرالله سجادی باید بعنوان مرد نستوه وخط شکن مبارزه با مافیای پرقدرت ورزش کشور نام برد! دکتر سجادی که خود استخوان خورد شده و از اهالی علم مدار ودانشگاهی این رشته محسوب شده ، با ریشه اصلی مشکلات این حوزه مظلوم وپراهمیت آشنا بوده و وبدون شک عملکردبسیار درخشان او در…

    بدون شک از دکتر نصرالله سجادی باید بعنوان مرد نستوه وخط شکن مبارزه با مافیای پرقدرت ورزش کشور نام برد!

    دکتر سجادی که خود استخوان خورد شده و از اهالی علم مدار ودانشگاهی این رشته محسوب شده ، با ریشه اصلی مشکلات این حوزه مظلوم وپراهمیت آشنا بوده و وبدون شک عملکردبسیار درخشان او در این مدت نچندان طولانی نشان از جامعیت درد آشنایی این مرد بزرگ با مسائل و مشکلات فراوان وحساس ورزش ایران حکایت دارد.

    شواهد نشان دهنده این است که امیر کبیر ورزش ایران برای نجات ورزش کشور با خدای خود عهد نموده که زیر بار هیچ سفارش و توصیه و فشاری که بدون شک از طرف این وآن وهر از چند گاهی صادر می شود نرود و انصافا در این راه نیز تاکنون موفق بوده و انشاالله موفق نیز خواهد ماند.

    به اعتقاد نویسنده ،هوشیاری ،تیزبینی ، دقت عمل ،آینده نگری، درد آشنایی وخصوصا بصیرت وخداترس بودن وشجاعت دکترسجادی از خصیصه های کمیاب و نادری است که در این شرایط حساس و وانفسای ورزش کشور از او امیر کبیری مقاوم برای خانواده ورزش کشور ساخته است.

    مطمئنا جامعه شریف و مستقل و مظلوم ورزش کشور به داشتن این چنین مدیر ومدبری توانمند که این روزها بعنوان علمدار مبارزه با سستیها و کاستیهای این رشته به مبارزه برخواسته افتخار میکند و به وجود این مرد بزرگ به خود قهرمانانه می بالد.

    متاسفانه آنگونه که اخبار دریافتی نشان می دهد از روز اول مسئولیت دکتر سجادی یا همان امیر کبیر ورزش کشور ،مافیای پرنفوذ وخصوصا تیم غیر ورزشیها و غیر متخصصها متحد و دست بکارشده تا به هرطریق ممکن شاه رگ اصلی نجات این رشته از دست منفعت طلبان را بریده واز او اثری باقی نگذارد!

    امیدواریم که دکتر روحانی ریاست محترم جمهور وخصوصا جناب وزیر محترم ورزش و جوانان همانند کوه در پشت سر این مرد بزرگ،محکم و استوار باقی مانده وبا درایت و خویش تن داری به تصمیمات و اقدامات او احترام گذاشته واو را بسادگی از دست ندهند.

    همانگونه که دولت تدبیر و امید در شرایط بسیار حساسی از اوضاع سیاسی سکان دار هدایت کشور گردید ومردم را به آینده بیش از پیش امیدوار نمود ، دقیقا به همان شکل وجود امیر کبیر ورزش ایران باعث امید و شادابی و بسان خونی تازه در رگهای بیجان ورزش و ورزشکاران اصیل ومتعهد به ومتاسفانه به حاشیه رانده شده کشور تلقی شده و همه ما را به آینده ورزش بیمار این کشور امیدوار نموده است.

    دکتر نصرالله سجادی از جنس ورزش وورزشکاران کشور بوده ومطمئنا تنها جنسی است که خریدارش تمام صاحب نظران و کارشناسان ودر نهایت دلسوزان واهل فهم و درک این رشته می باشند.

    زنده باید دکتر سجادی امیر کبیر ورزش کشور وزنده باد تصمیمات انقلابی او در این حوزه.

    مدیر سایت: سید منصور علوی

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نصرالله سجادی؛امیر کبیر ورزش ایران(قسمت اول)"
    1. با سلام و احترام

      با آرزوی موفقیت برای جناب آقای سجادی عزیز

      امید است روزی فرا برسد تنیس روی میز کشورمان گلستان شود

    2. محسن بهنام گفت:

      با سلام
      بله گفته های شما کاملا درست است. ایشان استاد بنده در دانشگاه تهران می باشند. این ترم هم با ایشان کلاس داشتم. ایشان و وزیر محترم که استاد بنده هستن و در این ترمی که گذشت با ایشان نیز کلاس داشتم، هدف اصلی شان اجرای صحیح قوانین است. مطمئن باشید که وزیر هم پشت ایشان خواهند ایستاد و به ایشان ایمان و اعتقاد دارند و با هم کاملا هماهنگ هستند. با آرزوی موفقیت برای هر دوی این عزیزان. با تشکر محسن بهنام دانشجوی دکتری مدیریت ورزشی دانشگاه تهران


    تازه ترین اخبار