امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۰۷:۴۳  آخرین بروزرسانی : دی ۲۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ | کد خبر : 51327
    ارسال خبر چاپ خبر
  • هیات پینگ پنگ استان تهران برترین هیأت ورزشی به لحاظ عملکرد در سال ۹۲ شناخته شد.     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور و به نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا ،براساس آن که وزیر ورزش و جوانان نظر ویژه ای به قهرمانان ملی پوش که در کسوت مدیریت نیز موفق عملکرده اند،…

    هیات پینگ پنگ استان تهران برترین هیأت ورزشی به لحاظ عملکرد در سال ۹۲ شناخته شد.

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور و به نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا ،براساس آن که وزیر ورزش و جوانان نظر ویژه ای به قهرمانان ملی پوش که در کسوت مدیریت نیز موفق عملکرده اند، دارد و با توجه به تجربیات و نظریات علمی مبنی بر اینکه لزوماً هر قهرمانی مدیر خوبی نمی تواند باشد؛ اما سوال اینجاست که آیا انصافاً قهرمانانی که با عملکردشان ثابت می کنند که مدیران ورزشی لایقی نیز هستند آیا در کوتاه مدت و بویژه بلند مدت تفاوتی با مدیرانی که تنها مدیر خوبی هستند اما قهرمان ملی نبوده اند ندارند؟

     

    شاید پاسخ این سوال را بتوان در عملکرد ˈمحمد بایرام پورˈ قهرمان اسبق پینگ پنگ کشور که بارهاو بارها قهرمانی ایران را در کارنامه خود دارد و از نقطه نظر تعداد قهرمانی رکورد دار مسابقات ورزشی داخل نیز محسوب می شود، جستجو کرد.

     

    قهرمان موفقی که اکنون مدیریت هیأت پینگ پنگ استان تهران را بر عهده دارد و عملکرد درخشانش صعود این هیأت را به همراه داشته است.

     

    عملکرد هیأت پینگ پنگ استان تهران از منظر آمارها بیانگر آن است که: هنگامی که ˈ محمد بایرام پورˈ به هیأت پینگ پنگ استان تهران آمد، این هیأت رتبه چهل وهفتم بین ۴۷ هیأت ورزشی استان را دارا بود یعنی رتبه آخر و هم اکنون رتبه پانزدهمی را در بین همان ۴۷ هیأت به خود اختصاص داده است به عبارتی با ارتقاء۳۲ پله بهبود عملکرد.

     

    برطبق آمار ارزیابی و عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و توضیح اینکه در ارزیابی عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان تهران تنها قهرمانی در مسابقات مختلف ملاک نیست و در بین ۱۵ مورد از سر فصل های این ارزیابی مواردی چون عملکرد نرم افزاری و سخت افزاری، تعامل با مسئولین و … مد نظر قرار می گیرد.

     

    بر اساس گزارش های مکتوب، هنگام ورود محمد بایرام پور به هیأت پینگ پنگ استان تهران، این هیأت رتبه دهم در بین ۳۱ هیأت پینگ پنگ استان های کشور را دارا بود و هم اکنون مقام اول را از آن خود کرده است که این امر با حدود ۲ برابر اختلاف امتیاز با مقام دوم است.

     

    (طبق سند ارزیابی عملکرد هیأت ها توسط فدراسیون پینگ پنگ; که این ارتقاء عملکرد در نوع خود در کشور نیز بی نظیر تلقی می شود.)

     

    بررسی عملکرد نشان می دهد، روابط عمومی هیأت پینگ پنگ استان تهران بعد از حدود سه ماه انتخاب محمد بایرام پور به سمت ریاست هیأت به عنوان بهترین روابط عمومی در حال توسعه بین دیگر هیأت های ورزشی استان شناخته شد.

     

    طبق آمار اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، هیأت پینگ پنگ استان تهران به لحاظ بهبود ارتقاء عملکرد به عنوان هیأت برتر انتخاب شده است.

     

    بر اساس اسناد و برای اولین بار در طول تاریخ ورزش کشور پس از ریاست محمد بایرام پور در هیات پینگ پنگ استان تهران به قهرمانان این رشته در استان تهران که در کشور مقام کسب می کنند، مستمری پرداخت می شود.

     

    این هیأت برای اولین بار طرح استعداد یابی رایگان پینگ پنگ را در سنین پایه به ویژه برای ۶ تا ۹ ساله ها به طور سیستماتیک و گسترده بنا نهاد.

     

    برای اولین بار بانک اطلاعاتی ورزشکاران، مربیان، داوران، باشگاهای خصوصی و دولتی و دیگر موارد مرتبط با ورزش پینگ پنگ؛ به طور گسترده و خلاقانه به صورت نرم افزاری پردازش شد.

     

    همچنین تربیت داوران و مربیان به طور سیستماتیک و احراز پست سرمربی تیم های ملی پینگ پنگ از این استان که نشان از فعالیت مربیان و اهمیت دادن به امراستعداد یابی، نخبه پروری و آموزش در سنین پایه به طور عینی و عملی دارد، نیز از جمله فعالیتهای هیات پینگ پنگ استان تهران می باشد.

     

    ایجاد بستر وتخصیص زمانی در هفته به منظورابراز عقاید، پیشنهادات و انتقادات، بررسی و رفع مشکلات جامعه پینگ پنگ استان تهران (در حد توان)

     

    جهت دهی و کمک به گذراندن اوقات فراقت شهروندان تهرانی در حد توان با اختصاص زمان و سانس هایی در این باره و نگاهی ویژه به ورزش همگانی در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر همگانی کردن ورزش از مسیر ورزش پینگ پنگ به نوبه خود در استان از جمله فعالیت های هیات پینگ پنگ استان تهران در زمان تصدی بایرام پور است.

     

    طبق مصاحبه هایی که کارشناسان ورزشی با پیشکسوتان، قهرمانان و اهالی رشته ورزشی پینگ پنگ انجام داده اند رئیس هیأت از نظرات کارشناسان و پیشکسوتان و تضارب آراء منتقدین و مشاوره صاحبان رأی، در جهت منافع این رشته ورزشی بهره برداری می نماید.

     

    این در حالی است که طبق اطلاعات واصله بودجه ای به هیأت پینگ پنگ استان تهران داده نشده و این هیأت با رعایت مفاد آیین نامه هیأت های ورزشی استان ها با ابتکارات و خلاقیت های اقتصادی مایحتاج مالی خود را مرتفع و مدیریت می نماید.

     

    البته بر اساس تحقیقات انجام شده برنامه هایی چون تهیه وسایل و تجهیزات مورد لزوم سالن پینگ پنگ هیأت، برگزاری مسابقات باشگاهی پینگ پنگ در دو بخش بانوان و آقایان جهت پول رسانی بیشتر و بالا بردن سطح فنی ورزشکاران، مربیان و داوران، تدوین آیین نامه جدید برای کمیته های مختلف هیأت، آموزش پینگ پنگ حداقل به هزار نفر در سنین ۶ تا۹ سال، ساخت یا تهیه سالن استاندارد اختصاصی پینگ پنگ همراه با خوابگاه و اعزام ورزشکاران، مربیان و داوران به مسابقات و اردوهای تدارکاتی برون مرزی از دیگر اقدامات و برنامه هایی است که در دست اقدام است.

     

    از دیگر محسنات عمده این مدیر موفق امروز و قهرمان ملی دیروز در حین رفتار متعادل و تعاملی با مسئولین، رعایت اخلاق و استفاده از خلقیات منش پهلوانانه و مردم داری است که بسیاری از مدیران و مسئولین ورزشی و همچنین پیشکسوتان و قهرمانان در رشته ورزشی مرتبط و غیر مرتبط به این موضوع تاکید دارند.

     

    در پایان ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که مسلماً این هیأت و ریاست آن همانند بسیاری از هیأت ها و انسان ها مصون از خطا نبوده و نخواهد بود و این ارزیابی عملکرد هیأت های ورزشی کشور از نگاه ایرنا تنها انعکاس عملکرد مدیری است که سالها قهرمان ملی نیز بوده است.و در این باره تفکرو قضاوت را به مخاطبان ارجمند واگذار می نماید.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "هیات پینگ پنگ استان تهران برترین هیأت ورزشی به لحاظ عملکرد در سال ۹۲"
    1. کیوان باقرزاده گفت:

      با سلام و خسته نباشید اقای بایرام پور
      قابل توجه بعضی از مدیران که با پول هم نمی توانند کاری کنند

    2. امید شمس گفت:

      با سلام وخدا قوت به دوست عزیز و توانمندم محمد بایرامپور، این عملکرد باز هم مهر تاییدی بود بر شایستگیهای شما

    3. نیک خواه محمد گفت:

      با سلام
      تبریک به آقای محمد بایرام پور و تیم فعلی ایشان و ضمن آرزوی موفقیت های بیشتر و سلامتی و تندرستی برای ایشان .
      مدتی است ریاست و مسئولیت هیئت تنیس روی میز استان تهران بدست یک نفر از اهالی موفق و لایق این رشته به امانت گذاشته شده.شکر گزارخداوند بزرگ هستیم که سیاست جدید در حوزه مدیریتی ورزش استفاده از افراد مرتبط به ورزش پایه ریزی شده است و این نکته ای امیدوارکننده در جهت بهبود اوضاع ورزش کشورخصوصا” تهران می باشد.وامیدواریم که اینگونه تغییرات در استان های دیگر نیز بزودی اجرا شود.انشاا….
      همانگونه که در آمار اشاره شده فوق الذکر مشهود است روند موفقیت های هیئت تنیس روی میز استان تهران نیز بر این موضوع تاکید دارد.
      این موفقیت ها در عین حال که خوب هستند مسئولیت پذیری بیشتر را می طلبند.تکرار قهرمانی و قهرمان ماندن بسیار سخت تر از قهرمان شدن است.بنابراین هیئت برتر کشور ماندن نیز جز با برنامه ریزی دقیق و قابل دسترس برای آینده و اجرای تمامی وعده های از پیش داده شده واز همه مهمتر بررسی اقدامات انجام شده و مقایسه آنها با پیش بینی های گذشته و تعیین نقاط قوت و ضعف بدست نخواهد آمد.
      به امید آنکه این هیئت اقداماتی را نیز در جهت بهبود و ارتقاء سالن تنیس روی میز خود (سالن حجاب)که در حد هیئت برتر کشور باشد انجام دهد.که البته این کار می تواند از اولین اقدامات پیش رو برای کسب موفقیت های بیش از بیش باشد.انشاا…شایان ذکر است طی یکسال اخیراقداماتی در اینخصوص برای سالن انجام شده که جای تشکر و قدردانی دارد.


    تازه ترین اخبار