امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۱۶:۴۷  آخرین بروزرسانی : دی ۲۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ | کد خبر : 51340
    ارسال خبر چاپ خبر
  • محمد رضا اخلاق پسند کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز را از یاد نبریم! شاید حالا که نام اخلاق پسند بنا به هر دلیل از لیست تیم  های ملی خط خورده است نوبت برخی از اهالی این خانواده می باشد که اگر کمترین دفاعی از او نمیکند حداقل یاد او را فراموش نکند! هنوز یادمان…

    محمد رضا اخلاق پسند کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز را از یاد نبریم!

    شاید حالا که نام اخلاق پسند بنا به هر دلیل از لیست تیم  های ملی خط خورده است نوبت برخی از اهالی این خانواده می باشد که اگر کمترین دفاعی از او نمیکند حداقل یاد او را فراموش نکند!

    هنوز یادمان نرفته که شاهین اخلاق پسند بارها و بارها و در شرایط بسیار حساس به دفاع از هم تیمیها و دوستان پینگ پنگی خود می پرداخت و در رسانه و مصاحبه ها از آنان بصورت جامع ودر چهار چوب قانون دفاع می کرد.

    به نظر می رسد حالا که شاهین نیست شاید نوبت دیگر دوستان واهالی این خانواده می باشد که از او ولو با ذکرخیری بسیار ساده یاد و نامی ببرند!

    این گوی و این میدان! بسم الله

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اخلاق پسند را از یاد نبریم!"
    1. واقعا چرا باید این قهرمان از یاد برده بشه؟ چرا باید فراموش بشه؟ چرا باید اسمش اونقدر خاک بخوره که دیگه هیچکس اونو نشناسه؟ واقعا برای فدراسیون پینگ پنگ ایران جای تاسف داره که فقط به کسایی توجه میکنه که اسپانسر دارن به هرحال خودم که یکی از بازیکنان استان بوشهر هستم به شخصه هیچ امیدی به درست شدن اوضاع پینگ پنگ ج.ا.ایران ندارم. شاید حتی روزی برسه که کشورهایی مثل فیجی و جزایر مارشال، پینگ پنگ ایران رو از لحاظ فنی له کنن و هیچکس از جمله مسئولین هیچ چیزی واسه گفتن نداشته باشن. شاید اون روز، یه روز از همین روزها باشه.
      اما ما بازم امیدواریم و با امیدهامون زنده هستیم. با تشکر از سایت پرمحتواتون
      موفق باشید

    2. رضا وفایی راد گفت:

      شاهین عزیز برای پوشیدن پیراهن تیم ملی خیلی زحمت کشیدی و سال های سال برای پینگ پنگ ایران در میادین بین المللی افتخار آفرینی کردی.باشی یا نباشی برای ما پینگ پنگی ها کاپیتان تیم ملی هستی.
      دوستت دارم و امیدوارم همیشه موفق باشی.


    تازه ترین اخبار