امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۳۹:۳۴  آخرین بروزرسانی : دی ۲۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۲ | کد خبر : 51344
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     رئیس هیئت پینگ‌پنگ مازندران با اشاره به حضور ۵ پینگ‌پنگ‌باز مازندران در مسابقات جام فجر گفت: نوشاد عالمیان مدعی قهرمانی پینگ‌پنگ جام فجر است.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،عباس زعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با بیان اینکه در مسابقات پینگ‌پنگ دهه فجر ۲۸ پینگ‌پنگ‌باز برتر کشور…

     

     

    رئیس هیئت پینگ‌پنگ مازندران با اشاره به حضور ۵ پینگ‌پنگ‌باز مازندران در مسابقات جام فجر گفت: نوشاد عالمیان مدعی قهرمانی پینگ‌پنگ جام فجر است.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،عباس زعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با بیان اینکه در مسابقات پینگ‌پنگ دهه فجر ۲۸ پینگ‌پنگ‌باز برتر کشور حضور دارند، اظهار کرد: از این تعداد ورزشکار پینگ‌پنگ‌باز کشور، ۱۴ ورزشکار مرد و ۱۴ ورزشکار دیگر زن هستند.

     

    وی به اهدای جوایز ۲۰ هزار دلاری در این مسابقات اشاره کرد و گفت: نوشاد و نیما عالمیان و پوریا عمرانی در بخش مردان این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند.

     

    رئیس هیئت پینگ‌پنگ مازندران تصریح کرد: محجوبه عمرانی و فاطمه‌زهرا مختاررضایی در بخش بانوان به عنوان پنج پینگ‌پنگ‌باز مازندرانی در مسابقات دهه فجر هستند.

     

    زعفری خاطرنشان کرد: مسابقات پینگ‌پنگ جام فجر روزهای سوم تا ششم بهمن‌ماه در آکادمی ملی تهران برگزار می‌شود.

     

    وی در پایان با اشاره به آمادگی خوب هر پنج پینگ‌پنگ‌باز مازندرانی در جام فجر اضافه کرد: نوشاد عالمیان مانند دیگر مسابقات مختلف کشوری از مدعیان اصلی قهرمانی این جام است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "زعفری:نوشاد عالمیان مدعی قهرمانی پینگ‌پنگ جام فجر"
    تازه ترین اخبار