امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۴۰:۴۵  آخرین بروزرسانی : دی ۲۶ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۲ | کد خبر : 51347
    ارسال خبر چاپ خبر
  • استانهای تهران و مازندران وخوزستان بیشترین سهم را در اردوی تیم ملی مسابقات فجر کاپ به خود اختصاص داده اند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،برگزاری اردوی تیم ملی مردان وزنان کشورمان جهت مسابقات فجرکاپ که متشکل از ۲۸ نفر از ۹ استان کشور از امروز ۲۵ دی ماه  در تهرانآغاز خواهد شد که…

    Untitled3

    استانهای تهران و مازندران وخوزستان بیشترین سهم را در اردوی تیم ملی مسابقات فجر کاپ به خود اختصاص داده اند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،برگزاری اردوی تیم ملی مردان وزنان کشورمان جهت مسابقات فجرکاپ که متشکل از ۲۸ نفر از ۹ استان کشور از امروز ۲۵ دی ماه  در تهرانآغاز خواهد شد که در بین این ۹ استان ،تهران با ۶ سهمیه بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده است.استانهای مازندران و خوزستان نیز  به ترتیب با ۵ و ۴ سهمیه در رتبه دوم و سوم قرار گرفته اند.

    با توجه به اینکه در کشور بیش از ۳۰ استان وجود دارد بازیکنان شاخص کشور صرفا از ۹ استان کشور بوده که برخی از این استانها تنها یک سهم را به خود اختصاص داده است.

    در چیدمان مربیان نیز وضعیت قابل توجهی به چشم می خورد. استان تهران با چهار سهم وشش بازیکن یک مربی در این اردو دارد.سرمربی تیم ملی از  آذربائیجان غربی بدون هیچ سهمیه ای از بازیکنان این استان .قابل توجه ترین بخش در این مطلب حضور مربی از استان قزوین بصورت ثابت در دوره های گذشته تا کنون بوده که این بار در جمع ۲۸ بازیکن حتی یک بازیکن قزوینی حضور ندارند.

    سوال این است که چرا وتا به کی باید از مربیانی استفاده شود که حتی یکی از بازیکنان تیم ملی مربوط به شهرستان و حتی استان آنها نیست؟

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تهران؛مازندران وخوزستان بیشترین سهم در اردوی تیم ملی را دارند"
    1. روزبه حقیقی گفت:

      خوب تبریک به استان تهران. ولی‌ بد نیست در کنار اینجور آماری، آماری از تعداد بازیکن نبست به جمعیت استان رو هم بیارید. در ضمن یه سوال داشتم. چند تا از این بازیکن‌ها از نونهالی تا دوران حرفه‌ای پرورش یافته استان تهران هستن؟

    2. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      منتقد جان
      با سلام
      احتراما، صد در صد حق باشماست!ومو لای درز انتقاد شما نمی رود.واقعا من دنبال اینکه کی همشهری من هست یا نیست نبوده و نیستم .به نظرمیر سد که وقتی برخی از بازیکنان تحت شعاع فدراسیون قرار گرفتند اخلاق پسند میاندار شد و از اونها دفاع کرد .حالا مسئولان فدراسیون بجهت فاصله وتفرقه بین بازیکنان وجداسازی آنها از هم این کار را انجام داده و برخی خبرها حکایت از این دارد که برخی افراد ذی نفوذ ودستهای پنهان که این روزها در هرکجا نقش و نگار آنان در این رشته مشخص است به آقای زارع پور مشاوره داده اند.اما منتقد جان پس کمیته فنی چی؟انصافا همه مقصرند .اگر قرار باشد دوره مهران وشاهین به پایان رسیده باشد با توجه به نتایج چند دور قبل خوب طبیعتا افشین هم باید تحت شعاع قرار میگرفت.
      البته به نظر بنده جا داشت تا در اینجا افشین از دو بازیکن باسابقه یادی میکرد همانگونه که اخلاق پسند از آنان یاد کرد.
      منتقد عزیز:بزودی نظر جامع خود را در این ارتباط با یک بحث کارشاسی روی خروجی سایت قرار خواهیم داد..مااعتقاد به جایگزین سازی و از قضا جوانگرایی داشته و داریم .اما بی حرمتی به ملی پوشان کشور را از اساس رد میکنم….منتظر باشید
      امیدوارم شما هم از خر شیطان پائین آمده و اینقدر تهمت زنی نکنید و با نام واقعی دیدگاههای خود را بنویسید.
      باتشکر

    3. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      منتقد جان
      با سلام
      احتراما، حتما ایمیل و شماره تماس خود را بجهت تبادل و همفکری بیشتر ارسال فرمایید
      باتشکر

    4. حمید وحدانی گفت:

      با سلام.
      خط ششم انتقاد آقای منتقد.مقرضانه!!!!!!!

    5. حمید وحدانی گفت:

      با سلام
      خط دوم انتقاد دوم آقای منتقد.اثلاً!!!!!!!

    6. حمید وحدانی گفت:

      با سلام
      خط ۱۴ انتقاد دوم آقای منتقد:”اما جوانگرایی در فدراسیون بسیار مهم و ارزنده می باشد و این یک امر واهی است” .به قول عل دایی: ببخشید واهی بعنی چه؟ یعنی جوانگرایی یک امر بیهوده است؟؟؟ خدا رو شکر که آقا اقبال اینجا نیست که این ادبیات رو ببینه.یادش به خیر .یه زمانی تا کارنامه هامونو نمی بردیم باشگاه آقا اقبال و آقا عبه راهمون نمیدادن تو باشگاه.یا حق


    تازه ترین اخبار