امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۱۴:۲۷  آخرین بروزرسانی : دی ۲۷ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۲ | کد خبر : 51387
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرپرست جدید هیئت تنیس روی میز استان مرکزی از طرف مدیر کل ورزش و حوانان این استان مشخص شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،بدنبال پایان دوره رئیس هیئت این استان وعدم حضور ایشان در انتخایات جدید ،قرار است بزودی و در روزهای آینده سرپرست جدیدی برای هیئت تنیس روی میز استان مرکزی انتخاب…

    سرپرست جدید هیئت تنیس روی میز استان مرکزی از طرف مدیر کل ورزش و حوانان این استان مشخص شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،بدنبال پایان دوره رئیس هیئت این استان وعدم حضور ایشان در انتخایات جدید ،قرار است بزودی و در روزهای آینده سرپرست جدیدی برای هیئت تنیس روی میز استان مرکزی انتخاب گردد.

    طبق اظهارات آقای سعید ملکی مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی،یکی از دلایل این کار  اعتراضات فزاینده و فراوانی بوده که از این  هیئت به ورزش و جوانان ارسال شده است.

    گفتنی است جناب آقای رضایی تاکنون عهده دار این هیئت بوده است.

    به گفته ملکی ،ظرفیت‌های بسیار مناسبی در این رشته در استان وجود دارد که در این زمینه اختلاف‌نظرها موجب کاهش فعالیت‌های این هیئت شده است.

    به نظر می رسد یکی از دلایل این اختلاف نظرها  برگزاری مسابقات برترینها در سالهای گذشته بوده که توسط یک نفر که به عاملیت اصلی در اعتراضات برعلیه فدراسیون نقش داشته و امروز بعنوان حقوق بگیر این فدراسیون نقش بازی میکند بوده است.

    هرجامشکلی پیش آمده رد پای یک نفر در آن مشترک بوده است علاوه بر استان مرکزی در برخی دیگر از استانها خبرهایی در راه است که بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.

    در این استان مربیان طراز اول و بازیکن سازی مثل آقای دالایی و… وجود دارد که متاسفانه با ندانم کاری کمیته مربیان فدراسیون مواجه شده است.

    گفتنی است هیچ نماینده ای از فدراسیون در این مجمع حضور نداشته است.

    منتظر اخبار داغ در این زمینه باشید…

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سرپرست هیئت تنیس روی میز استان مرکزی شنبه تعیین می شود"
    1. نیک خواه محمد گفت:

      بنام خداوند عادل و آگاه
      چه اخبار خوشایندی جدیدا”از وززش کشور به گوش میرسد.
      در ادامه نظر درج شده اینجانب در شب گذشته در ارتباط با کسب مقام برتری هیئت تهران در کشور(که همین جا) جا دارد به آقای بایرام پور تبریک مجدد عرض کنم) و امید اینجانب به تغییرات در ورزش کشور در خصوص استفاده از افراد اهل ورزش در پست های مدیریتی ورزش بزودی تغییر بعدی را هیئت استان مرکزی دیدیم.امید که افرادیکه در این سالیان اخیر از ارگان ها و نهادهای غیر ورزشی پا به عرصه ورزشی گذاشته بودند و فرصت ها را ازدست دادند دوباره به بکارگیری از تخصص های قبلی خود روی آورند و بیشتر مثمرالثمر واقع شوند.البته اینجا دارد از حضور سرهنگ پاسدار جناب آقای رضایی رییس اسبق هیئت تنیس روی میز استان مرکزی نیز یادی کنم.این حقیر پینگ پنگ را سال۶۷ در اراک مرکز استان مرکزی شروع کردم و پس از ترک اراک در سال۷۴ ازاین شهر و مهاجرت به تهران از دور شاهد مشکلاتی د ر پینگ پنگ این استان بودم.امید که بااستفاده از تجارب افراد اهل فن این استان امثال آقایان محمود خلیلی و علی مقدسی و سعید آمری از اراک و ثمری خلج از ساوه و دالایی از خمین که هر یک بازیکنانی را در دوره های مختلف تربیت نموده انداین هیئت بتواند گامهایی را در جهت پیشرفت بردارد. چرا که در حال حاضر امکانات در اراک خیلی بیشتر از سالهای گذشته شده است.امید که تغییرات در سایر استانهای دیگر کشورهمچنان ادامه یابد و اهل فن این رشته به جای اصلی خود برگردند.انشاا…
      در ضمن آقای علوی عرض تبریک به شمادارم .
      من برای تعطیلات اومدم اراک و امشب سالن بودم و در حال تمرین که این خبر رو بمن گفتند.پوشش خبری تون در اسرع وقت است.

    2. نيك خواه گفت:

      جناب آقای علوی با سلام
      داستان رییس هیات جدید تنیس روی میز استان مرکزی به کجا رسید.؟

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        با سلام
        احتراما،تااین لحظه وضعیت استان مرکزی نامشخص گزارش شده و با مشکل روبرو شده است.
        باتشکر


    تازه ترین اخبار