امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۱۹:۴۱  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۱ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۲ | کد خبر : 51434
    ارسال خبر چاپ خبر
  • امیدواریم حداقل فدراسیون تنیس روی میز وخصوصا کمیته باصطلاح فنی آن پاسخگوی این سوال ساده اما مهم باشد!هدف ما علاوه بر شفاف سازی بیشتر برای افکار عمومی ؛انتقادات کاملا کارشناسی و فنی و بدور از هرگونه حاشیه و جو سازی می باشد. قبل از هر چیز لازم است اعلام گردد که تمام مربیان این مرز…

    untitled

    امیدواریم حداقل فدراسیون تنیس روی میز وخصوصا کمیته باصطلاح فنی آن پاسخگوی این سوال ساده اما مهم باشد!هدف ما علاوه بر شفاف سازی بیشتر برای افکار عمومی ؛انتقادات کاملا کارشناسی و فنی و بدور از هرگونه حاشیه و جو سازی می باشد.

    قبل از هر چیز لازم است اعلام گردد که تمام مربیان این مرز و بوم برای ما محترم و عزیز بوده وبحث و هدف ما آسیب شناسی در این حوزه بوده و می باشد لذا امیدواریم به این مسئله بصورت منطقی و فنی نگریسته شود واز سطحی نگری به آن پرهیز گردد.

    در حال حاضر ۲۸ نفر از بهترینهای تنیس روی میز کشور در بخش مردان و زنان در اردوی تیم ملی بجهت آمادگی برای حضور در مسابقات فجر کاپ حضور یافته اند .

    از مجموع این ۲۸ نفر (۱۴ مرد و۱۴ زن)۶ نفر از استان تهران بوده که ۴نفر در بخش مردان و ۲ نفر دربخش زنان ترکیب آن را تشکیل می دهند.بدون در نظر گرفتن بحث مدرک مربی و سابقه در ررده های سنی تهران یک مربی در این مسابقات را عهده دار بوده که مسئولیت آن به صمد تدبیری سپرده شده است.

    استان مازندران وخوزستان با دارا بودن ۵ بازیکن ازسهمیه داران دائمی تیم های ملی واز استانهای قهرمان سازی بوده که همواره ودر رده های سنی وجنسیتی مختلف ملی پوشانی را تقدیم کرده اند. چرا و به چه علت استان قهرمان پرور خوزستان نباید یک مربی در رده های مختلف ملی داشته باشد؟اگر این مربیان در حد ملی نیستند پس چرا و چگونه خوزستان همواره بازیکن ملی در رده های سنی مختلف داشته است؟

    استان کردستان هم که مرکز مربیان و نخبگان برجسته کشور بوده و بصورت سریالی، همیشه از این استان نماینده یا نمایندگانی در رده های مختلف ملی حضور داشته اند.هرچند همه ما بخوبی اطلاع داریم که بدلایل خاص همواره مورد عنایت فدراسیون فعلی قرار گرفته و سیستم ریزش اهالی این استان از همه استانها بیشتر بوده است.

    اگر فرض را بر این بگذاریم که مربیان وکارشناسان برجسته این استان بنا به هردلیل علاقه ای به همکاری با فدراسیون ندارند پس به نظر می رسد که برخی مربیان ملی از روی اجبار وناچاری به این مسئولیت گمارده شده اند!

    سوال این است که مگر مربیان استانهای خوزستان و مازندران و کردستان وگلستان دچار مشکلی هستند که در طی این چند سال هرگز از مربیان برجسته آنان استفاده نشده است؟اگر بخواهیم در نظر بگیریم که این استانها دچار مشکل هستند پس چرا و به چه علت همواره در رده های مختلف تیم های ملی بازیکنانی را تقدیم این رشته مظلوم کرده اند؟

    ازطرف دیگر دو نفر از مربیان تیمهای ملی یکی از استان آذربائیجان غربی بوده و یکی از استان قزوین!با احترامی که برای این عزیزان قائل هستیم انتظار داریم در این ارتباط یک پاسخ منطقی دریافت کنیم که اگر این مربیان خوب و بازیکن ساز هستند که انشاالله در خوب بودن آنان کمترین شکی نیست! پس چرا و به چه علت در بین ۲۸ نفر زن و مرد دعوت شده به اردوی تیم ملی حتی یک نفر بله حتی یک نفر از بازیکنان شهرستانها ویا استانهای محل فعالیت آنان وجود ندارد؟؟؟

    در این بین مربی محترم مربوط به استان قزوین بصورت کاملا ثابت ودائم در دوره حاکمیت این فدراسیون حضور داشته و چنددوره از بازیکنان جوان این رشته را همراهی نموده است!الان وضعیت جوانان کشور چگونه است؟این اوضاع تا چه زمانی می خواهد به این شکل ادامه داشته باشد؟انصافا فلسفه این نوع استفاده از مربیان محترم چه چیزی می تواند باشد؟

    بطور مثال در مسابقات قبلی تیم ملی جوانان در لهستان که نسبتا نتایج خوبی بدست آمد یا حالا که که نتایج قابل قبولی بدست نیامده و نمی آید ؛کدامیک از بازیکنان جوانان قبلی و فعلی به استان مورد نظر ین مربی محترم تعلق داشته اند؟

    آیا واقعا این پینگ پنگ ایران است که به این مربیان نیاز دارد یا مسئولین فعلی فدراسیون؟آیا کماکان بهانه حضور این چنینی عشق وخدمت به پینگ پنگ گزارش می شود؟یا بهانه جدیدی در میان است؟

    واقعا نقش کمیته باصطلاح مربیان در این موارد چه چیزی است؟اصلا این بخش در فدراسیون چه کاری را انجام داده و میدهد؟(بزودی در این باره مطالب جدید منتشر خواهد شد)

    امیدواریم در این ارتباط پاسخها و یا حداقل سیگنالهایی منطقی و بدور از فرار به جلو و….دریافت گردد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "چگونگی نحوه انتخاب مربیان تیم ملی/رئیس یا کمیته فنی؟"
    1. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      جناب منتقد
      با سلام
      احتراما، هر چه احترام شما را نگه داشتیم حضرتعالی برای خودتان هیچ احترامی قائل نشدید!مگر قرار نشد موبایل وایمیل خود را جهت تماس ورفع شبهات ارسال فرماید؟ما در محضر افکار عمومی حسن نیت خود را بارها و بارها نشان دادیم اما جنابعالی متاسفانه وجود نداشتید(ترس از نام بردن نام واقعی وفقط با کلمات بازی کردن) آی پی شما در سایت موجود می باشد وبدون شک هردیدگاهی با آن آی پی به سایت ارسال شود بعد از ۳ دقیقه بصورت اتوماتیک حذف خواهد شد.
      واقعا برای خانواده تنیس روی میز باید تاسف خورد که افرادی پرمدعا همانند شما دارد!اما ار ترس جرات معرفی خود را ندارند.
      باتشکر

    2. سعید حکیمی گفت:

      وقتی این همه جابجایی مربی در فواصل کوتاه به روال تبدیل شده است،
      حداقل انتظار این است که گاهی هم میدان مربی گری به استانهای بازیکن ساز سپرده شود. اگر این امر محقق شود قطعا مربیان استان کردستان هم تمایل به همکاری خواهند داشت.
      ولی افسوس که نام های ثابت فقط با یکدیگر تعویض شده و کارنامه ای ضعیف تر از قبل بر جای می گذارند و این سیکل غیرقابل قبول همچنان تکرار می شود.
      و می شود همان که مرحوم سیدحسن حسینی می گوید:
      کارگردانان بازی باز با ما جر زدند
      پنج نوبت را به نام کاسب و تاجر زدند

    3. فرشید کم آزار گفت:

      باسلام و عرض ادب
      سید بزرگوار جناب رئیس مربی را به کار میگیرد که او هرسازی میزند باید مربی اطاعت کنددر صورتی که مربیان بازیکن ساز برای بازیکنان برنامه هایی دارند که بر وفق مراد رئیس نیست پس نتیجه میگیریم که هرکسی گفت چشم مربی تیم ملی است باتشکر


    تازه ترین اخبار