امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۰۶:۵۹  آخرین بروزرسانی : بهمن ۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۲ | کد خبر : 51483
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     عضو هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک می‌گوید شخص وزیر برای انتخابات کمیته دخالتی نداشته و فکر نمی‌کنم وزارت ورزش گزینه‌ای داشته باشد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،شاهرخ شهنازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره انتخابات روز دوشنبه کمیته ملی المپیک و حاشیه‌های پیرامون این انتخابات، گفت: انتخابات فردا برگزار…

     

     

    عضو هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک می‌گوید شخص وزیر برای انتخابات کمیته دخالتی نداشته و فکر نمی‌کنم وزارت ورزش گزینه‌ای داشته باشد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،شاهرخ شهنازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره انتخابات روز دوشنبه کمیته ملی المپیک و حاشیه‌های پیرامون این انتخابات، گفت: انتخابات فردا برگزار می‌شود و بهتر است حالا دیگر درباره حاشیه‌ها صحبت نکنیم.

     

    وی درباره نامزدی‌اش در دو پست خزانه‌داری و دبیرکلی و اینکه در کدامیک شانس بیشتری دارد، اظهار داشت: من برآوردی نکرده‌ام. دوستان رئیس فدراسیون هم در این انتخابات شرکت کرده‌اند و این یک انتخاب است. کسی که ثبت‌نام می‌کند برآوردی برای این انتخابات دارد و احتمالاً آنها بخواهند بعد از انتخابات ریاست فدراسیون را رها کنند.

     

    شهنازی در پاسخ به این سوال که برای خزانه‌داری آیا در رشته مالی تحصیلاتی داشته، گفت: من در دو رشته مهندسی و مالی تحصیل کرده‌ام و مشکلی ندارم.

     

    رئیس آکادمی ملی المپیک در پاسخ به سوال دیگر فارس، مبنی براینکه فکر می‌کند کدامیک از نامزدها برای ریاست شانس دارند، تصریح کرد: همه کسانی که ثبت‌نام کردند شانس دارند. حالا باید ببینیم اعضای مجمع به چه کسانی رأی خواهند داد.

     

    عضو هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سوال که برخی شایعات از خسروی‌وفا، باقرزاده و کیومرث هاشمی، گزینه وزارت ورزش نام برده می‌شود، عنوان کرد: مطمئنم شخص وزیر دخالتی نداشته و چندین بار در مصاحبه‌هایش اشاره کرده که نه از شخصی حمایت می‌کنیم و نه گزینه‌ای داریم. انتخابات آزاد است.

     

    شهنازی افزود: دوره قبل هم هاشمی‌طبا دخالتی نداشت، اما نظر شخصی‌اش را گفت. گودرزی حتی در این مورد صحبتی نکرده تا شائبه‌ای ایجاد نشود و باید از او تشکر کنیم. سجادی هم که معاون وزیر است تا حالا صحبت یا اشاره‌ای نداشته است. فکر می‌کنم اگر عنوان می‌شود گزینه‌ای هست گمانه‌زنی برخی افراد است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "شهنازی:وزارت ورزش برای انتخابات کمیته گزینه‌ای ندارد/ همه نامزدها برای ریاست شانس دارند"
    تازه ترین اخبار