امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۳۳:۲۸  آخرین بروزرسانی : دی ۳۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ | کد خبر : 51514
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بانوی تنیسور خوزستانی همراه با تیم‌ملی بزرگسالان در مسابقات بین‌المللی جام فجر با حریفان خود رقابت می‌کند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،زهرا لیموچی، نایب‌رییس هیات تنیس‌‌روی‌میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه‌خوزستان – اظهارکرد: زهرا علوی از خوزستان در حال حاضر در اردوی تیم‌ملی که از ۲۵…

    SONY DSC

    بانوی تنیسور خوزستانی همراه با تیم‌ملی بزرگسالان در مسابقات بین‌المللی جام فجر با حریفان خود رقابت می‌کند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،زهرا لیموچی، نایب‌رییس هیات تنیس‌‌روی‌میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه‌خوزستان – اظهارکرد: زهرا علوی از خوزستان در حال حاضر در اردوی تیم‌ملی که از ۲۵ دی‌ماه در تهران برگزار شده و متصل به مسابقات است، حضور دارد. در حال حاضر او تنها نماینده استان در تیم‌ملی بزرگسالان است.

    وی ادامه‌داد: مسابقات بین‌المللی جام فجر با حضور کشورهای خارجی از سوم تا ششم بهمن‌ماه به صورت انفرادی و تیمی در تهران برگزار خواهد شد.

    نایب‌رییس هیات تنیس‌روی‌میز خوزستان گفت: در حال حاضر علوی بهترین رشد را بین تنیسورهای آقا و خانم بزرگسال ایران در رنک جهانی داشته است. او باوجود این‌که جوان است ولی با تلاش‌هایی که داشته، توانسته است به تیم‌ملی بزرگسالان کشور راه پیدا کند.

    وی در پایان درخصوص موفقیت علوی در این رشته عنوان‌کرد: موفقیت‌های علوی حاصل پشتکار و انگیزه خودش و حمایت‌های خانواده‌اش بوده است.

     

     

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "حضور بانوی تنیسور خوزستانی در مسابقات بین‌المللی جام فجر"
    تازه ترین اخبار