امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۳۴:۲۲  آخرین بروزرسانی : دی ۳۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ | کد خبر : 51540
    ارسال خبر چاپ خبر
  •         با پایان رای گیری مجمع کیته ملی المپیک کیومرث هاشمی با ۴۲ را بعنوان رئیس کمیته ملی المپیک انتخاب شد به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، با پایان رای گیری مجمع کمیته ملی المپیک  کیومرث هاشمی با اکثرت مطلق آراءبعنوان رئیس کمیته ملی المپیک انتخاب شد. در این بخش هفت…

     

     

     

     

    با پایان رای گیری مجمع کیته ملی المپیک کیومرث هاشمی با ۴۲ را بعنوان رئیس کمیته ملی المپیک انتخاب شد

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، با پایان رای گیری مجمع کمیته ملی المپیک  کیومرث هاشمی با اکثرت مطلق آراءبعنوان رئیس کمیته ملی المپیک انتخاب شد.

    در این بخش هفت نفر از کاندیداها قبل از برگزاری رای گیری انصراف داده بودند! نفرات انصرافی عبارتند از :علی آبادی، خسروی وفا، علی مرادی، مهرزاد حمیدی، محمدرضا داورزنی، فضل الله باقرزاده و کرباسیان .

    این رقابت بین هاشمی، قدمی و کامبوزیادر جریان بود که در نهایت منجر به انتخاب کیومرث هاشمی شد.

     

     

    همچنین مهندس شاهرخ شهنازی بعنوان دبیر این کمیته انتخاب شد. انتخاب دبیرکلی کمیته ملی المپیک به دور دوم کشیده شده بود رقابت نزدیکی بین داورزنی و شهنازی  بوجود آمده بود که در نهایت این مهندس شهنازی بود که بعنوان دبیر کمیته ملی المپیک انتخاب گردید.

    در این بخش افشار زاده قبل از رای گیری از ادامه حضور در این کمیته انصراف داده بود.

    به نظر میرسد که بهترین گزینه ها برای کمیته ملی المپیک انتخاب شده زیرا بدون هیچ دغدغه ای این دونفرمیتوانند با وزارت ورزش ودیگر ارگانها و سازمانها  تعامل کرده و به نفع ورزش کشور نتیجه گیری نمایند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "کیومرث هاشمی رئیس وشهنازی دبیر کمیته ملی المپیک"
    1. محمدزاده گفت:

      مبارکه

    2. خیراندیش گفت:

      با شاد باش خدمت مهندس شهنازی و ارزوی سربلندی و سلامتی برای ایشان و همه خدمتگزاران راستین ورزش

    3. نیکخواه-محمد گفت:

      با سلام و تبریک به مردم ملایر که صحنه ورزش کشور را در پست های وزارت (جناب آقای گودرزی)و رییس کمیته ملی المپیک (جناب آقای هاشمی )به دست گرفته اند.آقایان گودرزی و هاشمی هر دو متولد ملایر هستند.و تبریک به جامعه پینگ پنگ کشور بدلیل انتخاب جناب آقای شهنازی به عنوان دبیر این کمیته.این انتخاب انشاا… منشا خیر و برکت برای جامعه پینگ پنگ کشور بشود.


    تازه ترین اخبار