امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۵۷:۰۶  آخرین بروزرسانی : مهر ۳ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 5155
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بدنبال درخواستهای  مکرر دوستان درارتباط باوضعیت ویژه هیئت تنیس روی میز استان اصفهان  وبا توجه باینکه اکثر درخواستها در ارتباط با گفتگو یا مصاحبه با مهندس نیکوکار  بوده است لذا این پایگاه  طی تماس تلفنی از ایشان درخواست یک مصاحبه اختصاصی را نمود که جناب مهندس  با شکسته نفسی خاص خود وهمچنین با حسن رفتار مثال زدنی…

    بدنبال درخواستهای  مکرر دوستان درارتباط باوضعیت ویژه هیئت تنیس روی میز استان اصفهان  وبا توجه باینکه اکثر درخواستها در ارتباط با گفتگو یا مصاحبه با مهندس نیکوکار  بوده است لذا این پایگاه  طی تماس تلفنی از ایشان درخواست یک مصاحبه اختصاصی را نمود که جناب مهندس  با شکسته نفسی خاص خود وهمچنین با حسن رفتار مثال زدنی  ؛انجام مصاحبه را در شرایط فعلی به صلاح ندانستند.
    جناب مهندس اظهار داشتند در این شرایط اگر مصاحبه  انجام دهم حمل بر بهره برداری یکسویه به نفع خودم خواهد شد .اما ایشان بزرگواری فرموده و در نهایت تواضع مطالبی را عنوان فرمودند که بصورت خلاصه تقدیم حضور میگردد:
    جناب مهندس  از پینگ پنگیهای سابق اصفهان و همچنین رئیس سابق هیئت اصفهان و …بوده است.این رشته را بخوبی می شناسد و علاوه برآن یکی از برجستگان علمی کشور محسوب می شوند.
    ایشان باتوجه به دلسوزی و بخاطر درخواستهای مکرر دوستان و تشنگان تنیس روی میز اصفهان  با مشغله فراوانی که داشتند آن هم با درخواست مسئولین تربیت بدنی این استان  حاضر به کاندیدا شدن گردیده است وحقیقت هم همین است که خود سیستم  باید بدنبال امثال جناب دکتر باشند هرچند مسئولین مدبر تربیت بدنی استان اصفهان همین کار را انجام داده اند.
    ازایشان در باره وضعیت اصفهان سوال کردیم که جناب دکتر فرمودند: قبلا هم از طرف برخی دوستان به من پیشنهاداتی  برای مسئولیت درهیئت استان اصفهان شده بود  منتها چون احساس کردم در این پیشنهادات  شرایطی نهفته است که باخلق و خوی ورزشکاری ما تطبیق نیست لذا از پذیرش این مسئولیت به نفع جامعه ارزشی اصفهان خودداری نمودم.
    طبق فرمایشات جناب مهندس ؛از طرف تربیت بدنی  به ایشان اطلاع داده بودند که برای تایید حکم ریاست هیئت اصفهان ؛دبیر فدراسیون بنابه دلایلی مخالف کرده اند.البته ایشان اظهار داشتند که سالهای سال با دبیر محترم فدراسیون همکار و دوست  بوده اند وبرای ایشان بسیار تعجب آور بود که چرا باید ایشان مخالفت کنند.
    درادامه صحبتها جناب مهندس عنوان کردند که : باید دلسوز تنیس روی میز  ایران باشیم و همه چیز را فدای  پست ومقام و دسته بندیهای جناحی که زود گذرهستند نکنیم.اگر واقعا راست میگوییم باید هرچه زودتر کاری برای این رشته  دوست داشتنی انجام دهیم.
    ایشان در جای دیگری اظهار داشتند که : استان حساس اصفهان از سالهای پیش هم دچار برخی مشکلات بوده است وگویا کسانی دوست ندارند این استان سرو سامان بگیرد.
    درهر صورت این گفتگو هم بخاطر عاطر آن دسته از دوستان خوب و علاقمند بود که از طریق ایمیل ومسیج و تماسهای مکرر تلفنی خواهان انجام مصاحبه با جناب مهندس بودند.
    قراربر این شد که در صورت لزوم با ایشان یک مصاحبه انجام پذیرد.
    مدیرسایت: سید منصور علوی
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "گفتگو با جناب مهندس نیکوکار رئیس هیئت پیشنهادی استان اصفهان"
    تازه ترین اخبار