امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۲۱:۱۴  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۲ | کد خبر : 51620
    ارسال خبر چاپ خبر
  •       انتخاب مهندس شهنازی بعنوان دبیر کل کمیته ملی المپیک با بازتاب بسیار گسترده ای مواجه شده است. به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، خبر مسرت بخش انتخاب مهندس شهنازی بعنوان دبیر کل کمیته ملی المپیک مبدل به یکی از بزرگترین خبرهای جامعه ورزشی کشور و حتی بالاتر از آن…

     

     

     

    انتخاب مهندس شهنازی بعنوان دبیر کل کمیته ملی المپیک با بازتاب بسیار گسترده ای مواجه شده است.

    به گزارش بخش خارجی پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، خبر مسرت بخش انتخاب مهندس شهنازی بعنوان دبیر کل کمیته ملی المپیک مبدل به یکی از بزرگترین خبرهای جامعه ورزشی کشور و حتی بالاتر از آن حوزه بین الملل گردیده است.

    لحظاتی پیش سایت فدراسیون جهانی تنیس روی میز (ittf) خبر انتخاب مهندس شهنازی را بعنوان دبیر کمیته ملی المپیک با برجستگی روی خروجی خود قرار داد .

    این سایت بگونه ای این خبر را اطلاع رسانی کرده که خواننده آن بخوبی متوجه می شود که این سایت با افتخار وشادمانی از یکی از اعضای خانواده خود اطلاع رسانی نموده است.

    در خبر این سایت در رابطه با مهندس شهنازی آمده است :افتخاری دیگر برای ایران و بدست آوردن موفقیتهای بی پایان برای او همچنین از اعتماد به نفس بسیار بالای او…

    در خبر سایت جهانی فدراسیون تنیس روی میز(ittf) از:

    معاون افتخاری و مادام العمر کنفدراسیون آسیاودبیرکل بازیهای کشورهای اسلامی در سال  ۲۰۱۰و عضویت در هیئت اجرایی کمیته المپیک ایران و رئیس کمیسیون بین الملل این کمیته و همچنین ریاست فدراسیون تنیس روی میز ایران و نایب رئیسی کنفدراسیون آسیا  در سال های ۲۰۰۴ و ۲۰۱۲  و عضو هیئت ژوری المپیک  لندن و ریاست کاروان ایران  درالمپیک ۲۰۰۰ سیدنی واین دبیرکلی کمیته ملی المپیک ایران  …نام برده شده است.

    مطمئنا این تازه آغاز ماجراست و به نظر می رسد که بزودی باید منتظر ارسال پیامهای تشکر آمیز دیگر مسئولین تنیس روی میز آسیا وجهان باشیم.

    برای دیدن این خبر در سایت فدراسیون جهانی بر روی تصویر زیر کلیک فرمایید.

     

    bbc

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بازتاب خبرموفقیت مهندس شهنازی در سایت فدراسیون جهانی(ittf)"
    تازه ترین اخبار