امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۱۴:۲۰  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۲ | کد خبر : 51632
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ضمن ابراز رضایت از تمرینات آماده‌سازی این تیم برای حضور در مسابقات فجرکاپ گفت: تلاش می‌کنیم تا در هر دو بخش انفرادی و تیمی به عنوان قهرمانی مسابقات دست پیدا کنیم اگرچه بازیکنان تیم‌های شرکت‌کننده در سطح بالایی قرار دارند.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ…

     

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ضمن ابراز رضایت از تمرینات آماده‌سازی این تیم برای حضور در مسابقات فجرکاپ گفت: تلاش می‌کنیم تا در هر دو بخش انفرادی و تیمی به عنوان قهرمانی مسابقات دست پیدا کنیم اگرچه بازیکنان تیم‌های شرکت‌کننده در سطح بالایی قرار دارند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،احمد جعفری‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه حضور در مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز فجرکاپ یکی از برنامه‌های این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان به حساب می‌آید، اظهارداشت: برای شرکت در این رقابت‌ها تمرینات خوبی انجام دادیم. این نظر تک تک بازیکنان است که در اردوها شرکت داشتند و رضایت کامل از نحوه پیگیری آن داشتند.

     

    وی ادامه داد: تمرینات‌مان در کل به صورت متعادل برگزار شد و در عین حال به لحاظ شدت و فشردگی تمرین روند صعودی داشتیم طوریکه در روز آخر یعنی روز گذشته با بیشترین فشار تمرین کردیم. در مجموع بازیکنان آمادگی کامل را برای حضور در مسابقات دارند.

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با یادآوری اینکه مسابقات فجرکاپ از روز پنجشنبه (فردا) آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: برنامه تمرینی برای امروز به صورت اختیاری است یعنی بازیکنان در صورت تمایل می‌توانند امروز هم در جلسه تمرینی شرکت داشته باشند اما اجباری برای حضورشان نیست. البته من اعتقاد دارم امروز بازیکنان تمرین به خصوص به صورت سنگین نداشته باشند، بهتر است چون احتمال آسیب دیدگی برای آنها وجود دارد. اتفاقی که نمی‌خواهم بیفتد.

     

    جعفری‌پور با اشاره به اعلام آمادگی رسمی دوازده تیم برای حضور در مسابقات فجرکاپ تاکید کرد: مصر، هند و کره‌جنوبی از جمله تیم‌های خوب شرکت کننده هستند. البته بازیکنان کره‌جنوبی رنکینگ جهانی بالایی ندارند اما تمرین آنها را از نزدیک دیده‌ام. سطح تمرین و بازی کره‌ای‌ها خیلی بالا بود و فکر می‌کنم برای خیلی از تیم‌های شرکت کننده دردسرساز شوند.

     

    وی یادآور شد: در میان تیم‌های خارجی شرکت کننده رنکینگ بازیکنان مصر از همه بالاتر است. آنها در بخش تیمی سید یک بازی‌ها هستند. در کل بازیکنان تیم های شرکت کننده در مسابقات شاید رنکینگ بالایی نداشته باشند اما سطح کاری‌شان بالاست.

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با بیان اینکه تلاش پینگ‌پنگ‌بازان کسب عنوان قهرمانی در بخش تیمی و انفرادی است، گفت: چون میزبان هستیم باید بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم. سال پیش بازیکنان ما در بخش تیمی نتایج خوبی گرفتند و قهرمان هم شدند اما در بخش انفرادی عملکرد خیلی خوبی نداشتند. هدف ما این است که امسال در هر دو بخش مسابقات خوب عمل کنیم و قهرمان شویم.

     

    جعفری‌پور گفت که برای کسب نتیجه مورد نظر به عملکرد همه بازیکنان تیم ملی تنیس روی میز امیدوار است اما در این میان امیدمان نسبت به بازیکنانی مانند نوشاد عالمیان و برادرش بیشتر است. وی همچنین اظهارداشت: باید از بازیکنان رده سنی بزرگسالان تشکر کنم. آنها در تمرینات علاوه بر پیگیری تمرینات خود، به بازیکنان رده سنی جوانان هم کمک زیادی کردند.

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز تاکید کرد: به طور حتم مسابقات فجرکاپ و نتیجه‌گیری بازیکنان در آن یکی از ملاک‎های من برای انتخاب نهایی بازیکنان اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان است که اردیبهشت‌ماه سال آینده در ژاپن برگزار می‌شود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تلاش پینگ‌پنگ‌بازان برای قهرمانی در فجرکاپ/ حریفان سطح بالایی داریم"
    تازه ترین اخبار