امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۲۶:۴۳  آخرین بروزرسانی : شهریور ۱۹ام, ۱۳۹۴
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۲ | کد خبر : 51647
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مهندس شهنازی پس از موفقیت در انتخابات کمیته ملی المپیک طی مصاحبه ای با یکی از خبرگزاریها برای اولین بار حرفهای مگویی را گفت که مدتها بود افکار عمومی منتظر شنیدن و یا بقولی آخر ماجرا بودند. به نظر مدیر سایت اینکه ماجرا به این شکل به پایان رسید صرفا  کار خدا بوده ودست نوع…

    untitled

    مهندس شهنازی پس از موفقیت در انتخابات کمیته ملی المپیک طی مصاحبه ای با یکی از خبرگزاریها برای اولین بار حرفهای مگویی را گفت که مدتها بود افکار عمومی منتظر شنیدن و یا بقولی آخر ماجرا بودند.

    به نظر مدیر سایت اینکه ماجرا به این شکل به پایان رسید صرفا  کار خدا بوده ودست نوع بشر در آن کمترین دخالتی نداشته و ندارد  زیرا وعده خداوند حق بوده و مطمنا خواهد بود!

    واقعا چه کسانی بعد از رفتن شهنازی بدنبال ماهیگری از آب گل آلود بودند و چرا و به چه علت حتی بعد از رفتن او از فدراسیون تنیس روی میز  بدنبال جو سازی سازمان یافته وحساب شده بودند؟

    مگر عمر ریاست بریک منصب دائمی است و یا مگر قرار است یک انسان تا ابد الدهر بعنوان رئیس یک مجموعه باقی بماند؟

    بالاخره چه؟گویا فراموش کرده ایم که نه تنها پست و مقام و نه تنها اهل و عیال ونه تنها مال و منال بلکه تمام مافیها را باید گذاشت و گذشت!

    صاحب کتابی که مهندش شهنازی از آن نام برده و عنوان کرده مرا منقلب کرد در جایی می گوید:

    انسان گناهکار، در ذاتش گوهر محبت را داراست. یعنی در باطن همه، نور ولایت نهفته است. هر کسی قلبا” اهل بیت علیهم السلام را دوست دارد.

    اگر هم از سر غفلت، گناهی از وی سر زند، همان ولایتش دستش را خواهد گرفت و همان اکسیر محبت، توبه اش خواهد داد. خداوند بیش از این حرفها که فکر می کنیم، وهاب است

    چه برسد به اینکه انسان گناهکار نبوده و از روی هوی و هوس وبرای بدست آوردن چند روز بیشتر دوام برای یک منصب لرزانی به یک نفر تهمت زده و آبرو ریزی نماییم.

    مگر فراموش کرده ایم که چه بسیار افرادی که برای پولهای یا مفت  و مال ومنال در این رشته مظلوم دست به چه کارهایی زده و دقیقا بخار همین پول همه چیز خود را تحت شعاع قرار داده اند؟

    استادمسیر صاحب کتابی که مهندس شهنازی از آن نام برده (مرحوم سید یحیی) در یکی از افاضات روحانی خود فرموده که:

    « ایها الناس، قوم یهود بعد از موسی علیه السلام گفتند که، عزیر پسر خداست. مسیحیان نیز بعد از عیسی علیه السلام گفتند که، مسیح پسر خداست. اما این امت رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم و مسلمان، بعد از هزار و چهار صد سال، آنقدر پیشرفت کرده اند که می گویند پول خود خداست.! »

       بله این یک واقعیت شده! آیا انصافا اینگونه نشده و نیست؟

    مطمئنا شخصیت و منش شهنازی بگونه ای نیست که بدنبال انتقام گرفتن از مسببین اشتباهات عنوان شده باشد اما باید بپذیریم که وضعیت و چیدمان وزارت ورزش و خصوصا کمیته ملی المپیک هم بگونه ای نیست که بسادگی بتوان همه چیز را فراموش کرد !

     

    دانلود کتابی  که مهندش شهنازی در مصاحبه خود از آن نام برده بودند حتما دانلود کنید(بصورت متن)

    untitled

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دانلود کتابی که مهندس شهنازی از آن سخن گفت!"
    تازه ترین اخبار